Soldier of Fortune 2

|

A nevem Mullins...John Mullins. Némi vakáció után visszatértem, mert a jelek szerint ismét "elszaporodtak" a terroristák. A feladatom adott. A jókat védelmezem, a rosszakat eltakarítom az útból. Hathatós segítségre lenne szükségem. Vállalod?

Rövid kis pihenő után a Raven Software felébred álmából, és elkészíti nektek az egykor nagysikerű harci FPS játék, a Soldier of Fortune következő epizódját. A megjelenésig még azért egészen novemberig kell aludni. Hogy ebben pontosan mi is lesz, és mit várhatunk el tőle, csak részletekben nyilatkozhatok, de az már biztos, hogy nem fogunk unatkozni és egyben méltó folytatás is lesz.

Még több fegyver, még több extra, még több
Az első részről maguk a készítők is azt vallják, hogy a Quake II grafikus motorja miatt nem nagyon lehetett valós környezetet kialakítani. Ez most teljesen megváltozik, hiszen a Ravensoft áttért a Quake 3 Arena engine-jére, így jóval több lehetőségük nyílt a fejlesztések folyamán. Ez nem csak a terepeken, hanem a pályák méretén és a karakterek kidolgozásán is látszani fog. Emlékeztek még arra a pályára, mikor egy vonaton kellett szaladgálnunk, miközben ezer
ellenséges katona és egy helikopter próbált múlt időbe tenni? Nos, az ehhez hasonló pályák a második epizódban sokkal mozgalmasabbak, interaktívabbak és hatalmasabbak lesznek. Jó példa erre az a helikopteres pálya, melyen mi a löveget irányítjuk, és nemcsak saját gépünket kell védelmeznünk, hanem a pilótának is adnunk kell az instrukciókat, hogy hol érdemes leszállni. Miután leszállt a helikopter, ki kell kászálódnunk belőle, meg kell szereznünk egy céltárgyat, majd egyben vissza kell szállítanunk azt a gépre, mielőtt vagy kilövik, vagy a pilóta félelmében elrepülne

A grafikus motornak köszönhetően a karakterek olyan részletesek lesznek, hogy akár arckifejezéseiket, vagy kézjeleiket is le lehet olvasni. Így egy lopakodós küldetésben mutogathatunk majd csapattársunknak, aki most nem Hawk, hanem Madeline Taylor lesz. Ő sok mindenben segít majd a küldetések alatt, instrukciókat ad és meg is gyógyít minket egy-egy komolyabb csata után.

A fegyverarzenálunk is valóságosabb, hiszen nincsen futurisztikus lézerpuska, de még a rocket launcherrel sem fogunk találkozni. Ehelyett lesz 45-ös Colt, az M60-as gépfegyver, az Mk. 23 SOCOM, és még sorolhatnám...

Fejlettebb MI
Óriási hiba volt az első részben, hogy az ellenfelek gyakorlatilag csak beálltak elénk, és addig lőttek, amíg bírta a fegyvertáruk. A Raven a játék AI részét újraprogramozta a nulláról, így jóval nehezebb dolgunk lesz. Részt veszünk majd mentőakciókban, titkos tárgyak szállításában, persze a szokásos sima kis lövöldözős pályák sem maradhattak ki. Az epizódokat többféleképpen is végigvihetünk: akár végigtarolva az ellent, vagy úgy is, hogy mindenki háta mögé settenkedünk, és nemes egyszerűséggel elvágjuk a torkát (és amilyen brutális volt az első rész végtagszaggató pusztítása, el tudom képzelni a nyakelvágásos jelenetek naturalizmusát...).

Ahhoz, hogy a kb. 70 pálya még izgalmasabb és élethűbb legyen, két külön technika is a segítségünkre lesz. Egyik a GHOUL II, a másik pedig a ROAM Terrain System. Az első a tökéletes mozgásokért felelős, az utóbbi pedig lehetővé teszi, hogy mozgó járművekről is harcolhassunk.

Szóval ígéretesnek tűnik a Soldeier of Fortune 2 - reméljük a készítők beváltják ígéreteiket és az AI is a helyén lesz...


Amitől jó lehet:
- remek grafika
- izgalmas küldetések

Amitől nem:
- elszúrhatják az AI-t
- gyenge többjátékos mód

Mennyire várjuk:
4/5

Kiadó:
Activision
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)