Hirdetés

Space Invaders - tényleg túl nehéz volt?

|

Egy friss interjúból kiderült, hogy a játék tervezője szerette volna könnyebbre csinálni a Space Invaderst, de hallgatott a körülötte lévők visszajelzéseire. Rosszul tette volna?

Hirdetés

Ha megkeserítette az életeteket a játék nehézsége, vehetitek ezt bocsánatkérésnek. Tomohiro Nishikado a The New Yorkernek adott egy érdekes interjút, melyben elárulta, hogy ő a játék első pályáján sem tud továbbjutni. A saját játéka első pályáján. 

„A játék nehézségét teljes mértékben a körülöttem dolgozó emberek visszajelzései alapján lőttem be," - mondta Nishikado az interjúban. „Ha rajtam múlt volna, a Space Invaders egy sokkal könnyebb játék lett volna.”

Az úriember 1977-ben kezdte el a Space Invaders fejlesztését, ami a Taito Corporation gondozásában jelent meg egy évvel később. Nevéhez még számos más játék kötődik, köztük a Soccer és a Davis Cup, a Speed Race, a Gun Fight és az Interceptor is. A Space Invaders a játékipar egyik alapköve, és bár a műfaj, amit megteremtett, mostanság már nem olyan népszerű, aki retrózni akar, időnként újra elő-előveszi. És kivetíti egy ház falára.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)