Hirdetés

Star Wars Battlefront 2 előzetes - így tanul a DICE az első rész hibáiból?

|

A Star Wars Battlefront egy nagyon ígéretes játék volt, de összességében kevés. Vajon sikerül most a fejlesztőknek rátennie egy lapáttal az egyébként szilárd alapokra? Nagyon akarják.

Hirdetés

Hatalmas volt az öröm, amikor kiderült, hogy a Battlefield játékokért felelős DICE lesz az a csapat, aki feltámasztja a Star Wars Battlefront-sorozatot, de a nagy várakozás ellenére valahogy még sem sikerült annyira maradandót alkotni. A csapat a szokásához híven hibátlanul eltalálta az atmoszférát, viszont mind a játékmenet, mind pedig a tartalom tekintetében kevésnek érezték a rajongók a játékot és így összességében sokan úgy gondolták, hogy ezért talán nem érte meg kukába dobni a nagyon ígéretesnek tűnő Star Wars Battleftont 3-at. A DICE és az EA persze nem adja fel és azt ígérik, hogy idén egy minden tekintetben kiemelkedő játékot vehetünk majd a kezünkbe, ráadásul idén a Criterion és a Motive csapata is besegítenek a projektbe.

Másodszorra könnyebb

A DICE-nak a folytatással kapcsolatban annyi előnye azért van, hogy az első résznek köszönhetően már alapvetően szilárdnak mondható alapokra építkezhetnek és több időt fordíthatnak azokra a dolgokra, amiket korábban hiányoltak a rajongók. Az egyik leggyakrabban előkerülő kritika egyértelműen

az egyjátékos kampány hiánya volt,

így a srácok most a Battlefield 1-hez hasonlóan ebben az esetben is úgy döntöttek, hogy egy kicsit jobban rápörögnek a témára, a végeredmény pedig rendkívül érdekesen hangzik.

Minden éremnek két oldala van

Az eddigi Star Wars játékokban megszokhattuk, hogy az esetek túlnyomó többségében a lázadók szemszögéből ismerhetjük meg a történetet, így mindenki alaposan meglepődött amikor kiderült, hogy a Battlefront II főszereplője nem más, mint egy birodalmi tiszt. A történet a második Halálcsillag elpusztulása és a First Order megjelenése között fog játszódni, főszereplője pedig Iden Versio lesz aki az Inferno Squad nevű különleges osztag vezetője lesz, viszont nem ő lesz az egyetlen játszható karakter, ugyanis a kampány folyamán

Luke Skywalker és Kylo Ren bőrébe is belebújhatunk majd.

Mark Thompson, a játék rendezője szerint szerették volna egy eddig sosem látott irányból megmutatni ezt a világot:

"Egy olyan történetet akartunk elmesélni, amilyet eddig még nem láthattunk a Star Wars-ban. Fontos volt számunkra, hogy egy olyan hiteles történetet mutassunk meg, ami egy új perspektívát ad a játékosoknak. Az ellenség bőrébe bújtatjuk a rajongókat, hogy megmutassuk nekik, hogy milyen is volt ez a háború a másik oldalról."

A történetet és az új karaktereket egyébként a Lucasfilm íróival közösen dolgozta ki a csapat, szóval amiatt sem kell aggódnunk, hogy esetleg a játék eseményei nincsenek összhangban a filmekkel.

Egy messzi-messzi trilógiában

Természetesen nem a single player kampány megjelenése lesz az egyetlen számottevő újdonság a játékban, hiszen a már megismert játékmenetben is rengeteg meglepetéssel találkozhatunk majd. Értelemszerűen rengeteg új pálya lesz majd (mint pl. a Starkiller bázis vagy Mos Eisley), hiszen az előző résszel ellentétben mind a három trilógiából feltűnnek majd helyszínek, arról már nem is beszélve, hogy ezzel együtt rengeteg új játszható hős is feltűnik majd.

Szintén rengetegen hiányolták az eredeti Battlefront játékok egyik legmenőbb részét, az űrcsatákat, viszont a folytatásból már ezek sem fognak kimaradni: a DICE ígérete szerint hatalmas ütközetekben vehetünk majd részt és a sorozat legismertebb űrhajóinak pilótafülkéjébe ülhetünk majd bele. A Criterionnak ugye nagy rutinja van már a járművek terén, szóval ezen a téren megbízhatunk a képességeikben még akkor is, ha az űrhajók és a sportautók között van némi különbség.

Offline coop csak konzolon

Az sem utolsó meglepetés a fejlesztők részéről, hogy ezúttal már kooperatívan is játszhatunk majd, persze azzal a csavarral, hogy

ezt a módot csak lokálisan és kizárólag a konzolokon érhetjük  el majd.

Ettől függetlenül persze dicséretes, hogy erre is gondoltak és üzleti szempontból sem rossz döntés, hiszen egy-két évvel ezelőtt a Halo 5: Guardians rengeteg savat kapott, amiért kihagyta ezt az alapvetésnek is mondható lehetőséget.

Az üzlet az üzlet

Nem csak a játék, de az üzleti modell is némileg megváltozott, ugyanis mindenki hatalmas meglepetésére az EA bejelentette, hogy nem lesz Season Pass a játékhoz. Ennek egyébként a magyarázata nagyon is logikus, egész egyszerűen végre az EA is rájött, hogy a játékosbázis szegmentálása DLC-kkel nem túl jó ötlet, persze ettől függetlenül még rejtély, hogy akkor mégis hogyan kapnak majd új kontentet a rajongók:

"Még nem árulhatunk el semmit arról, hogy hogyan fog működni a szolgáltatásunk, de annyit elmondhatunk, hogy tisztán hallottuk a közösségünk üzenetét. Tudjuk, hogy több tartalmat és több mélységet akarnak, úgyhogy mi arra fogunk fókuszálni, hogy ennek a kérésnek a lehető legmagasabb szinten eleget tegyünk."

Azért már most is fizethetsz többet

Ez persze nem jelenti azt, hogy minden modern nyavalyától megszabadultunk, meg az előrendelői bónuszok maradnak: felturbózott karakterosztályok, különleges módosítók és skinek ütik a markát azoknak, akik már a megjelenés előtt a Battlefront 2 mellett döntenek. Mi valószínűleg inkább megvárjuk, mi sül ki az egészből. A Star Wars Battlefront II megjelenés idén november 17-én várható, kivéve az előrendelőket, akik három napos lépéselőnnyel ugorhatnak bele a csatákba.

Oké. Mi készen állunk.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)