Hirdetés

Star Wars Jedi: Fallen Order - ezért építették Unreal Engine 4-re

|

Az EA játékai jellemzően a Frostbite motort használják, a Respawnnak pedig a Source-szal van gyakorlata. Az új Star Wars játék esetében mégis egy harmadik megoldáshoz nyúltak.

Hirdetés

Tény, hogy gyönyörű látványt kínál, de azért nem tökéletes az Electronic Arts saját fejlesztésű motorja, a Frostbite. Erről az Anthem fejlesztői mesélhetnének, akik korábban azt mondták, nem tudták vele minden ötletüket megvalósítani. Egyébként nem a kiadó kényszerítette őket ennek használatára, a Mass Effect: Andromeda fejlesztése során döntötték el, hogy következő projektjükhöz is ez lesz a megfelelő alap.

Hirdetés

Stig Asmussen és Vince Zampella a GameInformerrel beszélgetve elárulták, hogy amikor belekezdtek a Star Wars Jedi: Fallen Order fejlesztésébe, a Frostbite-ot külsős fejlesztőként  (csak 2017-ben vásárolta fel őket az EA) nem is használhatták. A Titanfall játékoknál és az Apex Legendsnél bevált a Source, de úgy látták, az Unreal Engine 4 sokkal jobb lenne helyette, mivel egyrészt rengeteg lehetőséget kínál, másrészt könnyebb volt olyan fejlesztőket találni, akiknek ezzel a motorral van tapasztalata. Ha a Frostbite szerepelt volna az opciók között, egyáltalán nem biztos, hogy erre esett volna a választásuk, mert mindenképp a legjobb motort akarták megtalálni.

Egyelőre úgy látjuk, tényleg jól döntöttek, de ez csak novemberben fog kiderülni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)