Unreal Engine 4-gyel is piszkosul jó Star Wars szereplőket lehet csinálni
Ugyan a DICE hamarosan megjelenő Star Wars játéka a Frostbite motor segítségével kel életre, egy grafikus megmutatta, hogy az Unreal technológiájával is tökéletesen vissza lehet adni egy-egy szereplő külsejét.
Az Unreal Engine 4 segítségével számos grafikai mágus készítette el klasszikus játékok egy-egy szeletét, így meghozva a kedvünket mondjuk a Tomb Raider II modern változatához, ahogy szintén egy felújított helyszín láttán kezdtünk ismét epekedni a Star Wars: Knights of the Old Republic játékok felújítása után is. Baolong Zhang egy nemrég bemutatkozott Star Wars szereplőt alkotott újra az Epic technológiájának segítségével, de ettől egyáltalán nem tetszik kevésbé a munkája.
A grafikus a Zsivány Egyes főszereplője, Jyn Erso modelljét készítette el a Maya, a Zbrush és a Photoshop segítségével, majd a végeredményt az Unreal 4 segítségével renderelte. A rendkívül részletgazdag modelltről alább láthattok egy videót, amin ugyan nem mozdul meg a karakter, ezzel együtt kifejezetten lenyűgöző a valósághűség, amit sikerült elérnie Zhangnek.
Összehasonlításként egyébként íme a DICE változata, akik a 2015-ös Star Wars Battlefront Zsivány Egyes DLC-jéhez készítették el játszható karakterként a lázadót.
Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!