Hirdetés

Cukinak tűnő, de kőkemény túlélőjáték Dean Hall új projektje

|

A Stationeers ugyan nem Dean Hall csapata, a Rocketwerkz legnagyobb dobása, így is érdekesnek tűnik az űrben játszódó túlélőjáték.

Hirdetés

Az Out of Ammo kiadásán kívül nem sokat hallottunk Dean Hallról a Bohemiától való távozása óta, most viszont egy egészen új projektet leplezett le. A korábbi ígéreteknek megfelelően londoni EGX alkalmával mutatkozottbe  a Stationeers, ami nem tűnik hatalmas projektnek, de ettől még kifejezetten érdekes.

A játék alapvetően egy űrbéli bázis építéséről és menedzseléséről szól majd, amit egyedül, vagy online, a barátainkkal is megpróbálhatunk. A készítők ehhez komplex építkezési, légköri, áramköri, orvosi, mezőgazdasági, ételkezelési és gravitációs rendszereket ígérnek, ami elég izgalmasnak tűnik. A nagyjából húsz százalékban elkészült Stationeers megjelenéséig viszont még legalább egy év van, ugyanis Dean Hall méretes Új-zélandi csapatából mindössze hatan dolgoznak rajta.

A DayZ alkotója egyébként nem sokkal a játék bejelentése után tartott egy kérdezz-felelek eseményt a Redditen, aminek kapcsán például elmondta, hogy alapvetően a Space Station 13 nyomdokain szeretnének haladni, de nem a 2003-as játékot szeretnék újraalkotni. Az egyik hiba, amit nem szeretnének reprodukálni, a meredek tanulási görbe, így szeretnének egyszerűen használható rendszereket készíteni. Különböző menürendszerek helyett például magától értetődő módon a Stationeers világán belül kezelhetünk mindent, például ha valamit ki szeretnénk venni egy ládából, csak rá kell néznünk a tárgyra és kattintani egyet. Ha pedig mindenképp valamilyen menüt kell készíteniük, az egy, a gépen elhelyezett képernyő lesz.

Emellett kiderült az is, hogy a bázisunk menedzselése mellett a játék oroszlánrészét a bázistól távol folytatott küldetések adják majd ki. Ezekre egy-egy űrsikló megépítése után indulhatunk el és a lehetséges feladatok között aszteroidák kibányászása, bajba jutott űrkutatók kimentése, vagy az MI által irányított karakterek idegenektől való védelme is feltűnik majd.

"Már háromszor próbáltam elkészíteni ezt a játékot, több millió dollárt öltem bele. Ezúttal egy egyszerű, de kiterjedt megvalósításra törekszünk"

- írta Hall az AMA-ben, aminek kapcsán itt tudjátok elolvasni a válaszait.

A fent idézett megszólalás egyébként arra is utalt, hogy a 2015-ben nagy csinnadrattával leleplezett Ion végül befuccsolt, de a projekt néhány alapelve tovább él a Stationeersben. Emellett Dean Hall elmondása szerint dolgoznak egy még nagyobb és még őrültebb projekten is a Rocketwerkznél, de azt még nem leplezték le.

Mit szóltok az új játékhoz?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)