Hirdetés

Szépülni fog a megjelenésig a Halo Infinite

|

Az Xbox fő marketingese két okot is megnevezett, amiért nem volt igazán lenyűgöző a Series X legfontosabb nyitócímének látványvilága.

Hirdetés

Bár kitüntetett helyen sorakoznak a polcomon a széria tagjai - a Halo 3-mal és a Halo 3: ODST-vel kóstoltam bele anno az univerzumba és tanultam meg konzolon FPS-t kezelni -, még én sem lehetek annyira elfogult, hogy azt állítsam, valódi következő generációs vizuális orgiát ígért a minap látott Halo Infinite gameplay demó. Visszalépésnek tűnt az E3 2018-on vetített technológiai demonstrációhoz, valamint az E3 2019-en bemutatott in-engine cinematichoz képest is, ami tanácstalan fejvakargatást váltott ki mindenkiből, aki azt hitte, ez a játék megvillantja majd, mire is képes az Xbox Series X.

Hirdetés

Miután rengetegen adtak hangot csalódottságuknak a közösségi médiában, és nem éppen úgy lett beszédtéma a Halo Infinite játékmenet, ahogy azt a Microsoft szerette volna, Aaron Greenberg igyekezett megvédeni a mundér becsületét. Először is azt javasolta, hogy nézzük meg újra a videót immáron 4K-ban 60 fps-sel, hogy lássuk, mekkora a különbség a 1080p-s streamhez képest.

Tényleg jobb amúgy az összkép, de sok helyütt még mindig láthatóak alacsonyabb felbontású és furcsa, műanyag hatást keltő textúrák. Utóbbira magyarázat lehet az is, amit Greenberg szintén fontosnak tartott megemlíteni, miszerint egy korai buildet mutattak meg a közönségnek.

Ti várjátok a Halo Infinite-et?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)