Hirdetés

Tesztelve a Wii U - Az első tapasztalatok

|

Sok kétely kering a Wii U körül. Vajon laggol-e, mennyire lehet a két képernyőre egyszerre figyelni, hogyan is működik az aszimmetrikus játékélmény, illetve hogy mégis mennyire erős a hardver. Kiderült.

Hirdetés

A Gamepad valami iszonyat könnyű. A súlya nem több két elemmel töltött Wii Remote-énál, a tartása egyáltalán nem fárasztó, a kialakítása pedig teljesen ergonomikus. Olyan érzésem volt, hogy ezt tartva a kezeim soha nem fognak görcsbe rándulni vagy elzsibbadni. A ravaszok szintén kézre állnak, az érintőképernyő pedig pontosan akkora, hogy a hüvelykujjaiddal elérsz bármit rajta.

Kicsit soknak éreztem a fehér keretet - maga az eszköz tényleg batári, de nem gáz, mert mint mondtam, mérete nem egyenesen arányos a súlyával. A képernyőn megjelenített kép olyan éles, mint a penge. Volt, aki pár stream hibát felfedezett benne, én speciel bárhogy néztem, nem találtam semmi kifogásolhatót rajta, pixeleknek nyoma sincs. Laggnak pedig szintén nem.

A Nintendo Wii U előzetsét a DualScreen oldalán olvashatjátok tovább.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)