Hirdetés

The Elder Scroll Online - még 2020 utánra is vannak terveik a fejlesztőknek

|

Rich Lambert, a játék kreatív vezetője mesélt a jövőbeli terveikről, és az online játékfejlesztés nehézségeiről.

Hirdetés

Amikor a The Elder Scrolls Online 2014-ben megjelent, korántsem volt tökéletes. A fejlesztők sokat szenvedtek a játék feltámasztásáért, aztán mióta kidobták a kötelező előfizetést minden sokkal jobb lett, a játékostábor számai is fixen pörögnek, mindenki boldog. Ilyenkor pedig az ember előre tekint, tervez, jósolgat.

Hirdetés

Rich Lambert, a Zenimax Online Studios kreatív vezetője a PAX Aus rendezvényen nyilatkozott a játékról, és elmondta, hogy a terveik szerint hosszú hosszú évekig fogják még támogatni az MMO-t. A panel során mesélt kicsit a szolgáltatás alapú címek támogatásának nehézségeiről is.

"Egy egyjátékos élménynél kiadod a játékot, aztán gyakorlatilag kész vagy."

Egy MMO-nál más a helyzet. Lambert elmondása szerint az ESO folyamatos fejlesztése mellett a közösséggel is együtt kell működniük, hogy mindenki számára élvezhető tartalmakat rakhassanak össze. Éppen ezért igyekeznek a jövőben nyitottak lenni és folyamatos párbeszédet fenntartani a játékosaikkal.

"Igen, néha elcsesszük a dolgokat. Néha tévedünk. Persze nagyon nehéz beismerni, ha valaki rosszul csinál dolgokat, de ilyenkor a közösség mindig aktívan jelez."

Reméljük, hogy ez valóban bejön nekik. A The Elder Scrolls Online a korai haldoklása után sikersztorivá vált, ami remélhetőleg 2020 után is töretlenül folytatódik majd.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)