Hirdetés

The Elder Scrolls Online - egy platform, egy szerver

|

A The Elder Scrolls Online-ban nem lesz támogatott a cross-platform játék. Minden verzió egy-egy saját szervert kap, de ezeken hogy is zajlik majd az élet?

Hirdetés

Az OXM információi szerint a The Elder Scrolls Online Xbox One, PlayStation 4 és PC verziója egy-egy külön szerveren fog futni. Ennek értelmében nincs cross-platform mókázás: mindenki marad a saját birodalmában. Ezt már az E3 alatt kijelentette a Bethesda egyik fejlesztője, de azt eddig nem tudtuk, hogy ezek a megaszerverek mégis hogyan fognak működni.

The Elder Scrolls Online-ban a játékosok a szerveken belül lesznek elszeparálva aszerint, hogy milyen céhet választottak, hogy kik szerepelnek a barátlistájukon, illetve hogy milyen válaszokat adtak egy előzetes kérdőívre.

Ez elsőre komplikáltnak és feleslegesnek tűnhet, de előkerültek más infók is, amelyek talán nyújthatnak némi vigaszt a TES rajongók számára. A harcrendszerrel kapcsolatos infó főleg azoknak örömhír, akik beleuntak a klasszikus MMO-k automata csatáiba: nincs auto-attack. Ahhoz, hogy élve térjetek vissza a küldetéseitekből, bizony magatoknak kell ellőni minden varázslatot, nektek kell kiadni minden támadási parancsot. Az intenzív „gomberőszakolásra” a PVP alatt is szükség lesz, melynek során frakciók eshetnek majd egymásnak Cyrodiil egész területén (azon kívül valószínűleg nem).

A The Elder Scrolls Online megjelenése 2014 tavaszán esedékes Xbox One-ra, PlayStation 4-re és PC-re.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)