Hirdetés

This War of Mine - ne kalózkodj, itt van ingyen

|

A This War of Mine-t fejlesztő 11 bit Studios olyat tett, amilyet eddig még szinte soha senki: odanyújtotta kezét a megélhetési kalózoknak.

Hirdetés

Van az a mindig humoros mondat, amit leárazások, akciók, vagy olyan cikkek alatt szoktak elsütni a humoros kedvű kommentelők, melykben egy játék áráról van szó, hogy „XY torrent oldalon meg ingyen van.” 

Ne menjünk ebbe bele, hogy ki mit honnan tölt le, aztán hogyan panaszkodik, hogy „de én nem veszem meg, elmennek ezek az anyjuk szülővárosába, hogy mernek olyan játékot kiadni, amivel csak 50 órát lehet játszani”, minden kalóznak megvan a saját oka arra, hogy miért tölt le. Azért a 11 bit Studios sem burokban él, tudja mi a helyzet, és az egyik fejlesztő, Karol a This War of Mine torrentje alá a következőt kommentelte:

„Nagyon örülünk, hogy tetszik a játékunk. Ez bizonyítja, hogy megérte két évig dolgozni rajta.

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki úgy dönt, megveszi a játékot és ezzel támogat minket – emiatt tudjuk továbbfejleszteni a TWoM-ot és még jobb játékokat készíteni a jövőben. 

Ha valamilyen okból kifolyólag nem tudjátok megvenni a játékot, semmi gond. Tudjuk, milyen az élet, tudjuk, hogy néha egyszerűen nem engedhetitek meg magatoknak.

Itt van néhány kód a játék steames változatához, hogy elvihessétek egy körre. Ha tetszik a játék, miután pár órát beleöltetek, csak mondjátok el mindenkinek, az is sokat segít.”

Aztán beszúrt tíz Steam kódot. A Polygon megkérdezte a 11 bit Studios egy másik fejlesztőjét is, aki elmondta, hogy tudják, nem minden kalóz egyforma. „Persze ott vannak azok, akik akkor sem vennék meg, ha 10 centbe kerülne, de velük nem tudunk mit kezdeni. A legtöbben azt felejtjük el, hogy vannak olyanok is, akik mérgesek a legtöbb mai játék minőségére, vagy csak valamilyen személyes okból nem tudják épp adott időpillanatban megvenni a játékot. Ezért hiszünk abban, hogy ahelyett, hogy mindenkit ugyanúgy kezelnénk, tehát mintha a kalózok lennének a világ leggonoszabb emberei, jobb ha beszélgetést kezdeményezünk, megpróbálunk olyan megoldást találni, hogy mindenki jól járjon.”

Meglátjuk, mennyire jár jól ezzel a 11 bit Studios, illetve hogy mit reagálnak más fejlesztőcsapatok.

Szerintetek jó volt ez a húzás? Mi állíthatná meg a kalózkodást?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)