Hirdetés

Több mint 400 óráig készült a Grand Theft Auto V teljes városának 3D modellje

|

Már önmagában az adatgyűjtés is 100 óráig tartott.

Hirdetés

Dom Riccobene egy termék dizájner, aki a valódi világból vett adatokból készít szobrokat. A COVID-19 járvány miatt persze nem maradt sok munkája, viszont lett rengeteg szabadideje. Projekt hiányában a virtuális világok felé fordult, és belevágott a GTA V és a Red Dead Redemption 2 világainak lemodellezésébe.

Hatalmas játékterekről beszélünk, így ezek hatalmas projektekké váltak, melyek nem kevés adatgyűjtést és adatfeldolgozást jelentettek.

Hirdetés

Riccobene először egy script felhasználásával beolvasta az RDR2 adatait, aztán sikerült a scriptet a GTA V-ben is hasznosítania. A dolog úgy működött, hogy script a játékoskarakter környezetét tapogatta le, így végig kellett menni vele a teljes játéktéren.

Az összegyűjtött adatokat aztán a Föld koordinátáival feleltette meg, aminek köszönhetően profi térképész programok is tudtak dolgozni a helyszínnel. Az egész persze nem működött tökéletesen, és voltak egyes darabok, melyek nehezebben születettek meg mint mások. A lényeg, hogy az eredmény egy, 3D-s nyomtatószoftver által értelmezhető csomag lett.

Több mint 400 órával és rengeteg aprólékos munkával megszületett a fenti modell, amit bárki büszkén kiraknak az irodájában.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)