Hirdetés

Túl nehéznek találod a Back 4 Bloodot? A fejlesztők is így gondolják

|

Több kiegyensúlyozatlanság is borsot tör a játékosok orra alá, de a Turtle Rock Studios már rajta van az ügyön.

Hirdetés

Eleinte úgy tűnt, hogy a múlt hónapban megjelent Back 4 Blood lehet az a Left 4 Dead 3, amit a Valve  makacsul megtagad a közönségétől, ám a rajtot követő roham hamar kifulladt, és a Steam Charts alapján a Turtle Rock Studios játékát már annyian sem tolják, mint a 12 éves L4D2-t.

A kooperatív online lövölde azonban nem sprint, hanem maraton, így a B4B-hez beígért rengeteg ingyenes tartalommal akár meg is fordulhat a széljárás. Előtte viszont még lesz egy fontosabb dolguk is a fejlesztőknek, méghozzá a nehézség helyrebillentésével.

Hirdetés

Azt már Kaci is megjegyezte tesztjében, hogy csúnyán megüthetik a bokájukat azok, akik rutinból a közepes nehézségi fokozaton vágnak bele az ismerkedésbe, mivel a Back 4 Blood egyáltalán nem könnyű játék. A jelek szerint azonban ez nem feature, hanem bug, amit maguk a fejlesztők ismertek el a novemberi update-ről szóló minapi streamükben.

Az egyik probléma a Ridden Mutations spawnolásával van, ami még azok után is túl sűrű maradt, hogy egy fixszel már megpróbálták lejjebb csavarni. A streamet összefoglaló Reddit-posztban azt írja a stúdió, hogy azóta találtak egy másik okot is a baki mögött, de változatlan elszántsággal dolgoznak a megoldáson.

Szintén galibát okozott a Trauma Damage nevű, folyamatosan felépülő sebződés is, amiből egyszerűen többet szenvedtek el a játékosok, mint amennyit a fejlesztők eredetileg szerettek volna. Ezt ugyan már javította egy szerveroldali patch, ám ez csak az online küldetésekre volt hatással, az offline bevetéseket egy későbbi frissítés rakja majd helyre.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Végezetül pedig van egy komoly gond a buildek balanszírozásával is, mivel pillanatnyilag azok visznek mindent, akik a speed+stamina kombóra tápolják a deckjüket. A fejlesztők szerint ezzel lényegében "speedrunneri" képességekre lehet szert tenni, ami az egyenlőtlenség miatt különösen bosszantó azoknak, akik ilyen játékosokkal kerülnek egy csapatba, mivel a terminátorok inkább egyedül lendülnek akcióba, slamasztikában hagyva alkalmi társaikat. Hogy ezt miként fogják kiküszöbölni, arról nincs infónk, de a "jövőbeli javítások" helyrebillentik majd ezt a metát.

Te mit gondolsz, lehet még igazán sikeres cím a Back 4 Bloodból?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)