Hirdetés

Twilight Path teszt - beválasztottak kiválasztottnak!

|

Egy gyönyörű, letűnt királyság hős megmentőjeként tetszelegni, ha nem is eredeti formula, mégsem unja meg az ember. Hát még VR-ban, ahol tényleg minden körülöttünk forog!

Hirdetés

A Charm Games előző játéka, a FORM nem volt tökéletes, de hiányosságai felett némi jóindulattal azért át lehetett siklani, már csak azért is, mert a VR játékok első-második hullámában érkezett (legalábbis Steamre, mert a PSVR változat csak idén tavasszal készült el,cserébe viszont szebb is lett).

Hirdetés

Rövidke is volt, az irányítással kapcsolatban szintén akadtak technikai problémák, de azt el kell ismerni, hogy a csapat hamar ráérzett arra, mi tesz különlegessé, emlékezetessé egy VR-élményt (és hogy milyen bevett játékmechanikai megoldásokat éri meg inkább sutba dobni ezen a platformon). Kíváncsian vártuk tehát új játékukat (ami egyébként szintén nem "új", csak a PSVR tulajok számára - de ha folyton félbeszakítotok, akkor sosem érünk a teszt végére).

Következő megálló: Hős utca

A lényeg, hogy a Twilight Path-tel világossá vált: a Charm Games legnagyobb erőssége a VR-ban különösen fontos egyedi atmoszféra megalkotása, emellett ezúttal a világépítésben, a környezet részleteinek kicsiszolásában is nagyobbat villantottak, mint az inkább "Jézusmária, hol vagyok?" és a "Segítség, mi folyik itt?" tengelyen egyensúlyozó, zavarbaejtően absztrakt FORM esetében. A Twilight Path meseszerű, varázslatos univerzumban játszódik és sokat számít, hogy végre nem csak izolált fejtörők között lépegetünk, passzívan szemlélődve, hanem él a világ körülöttünk (Mennyit jelent néhány jó szinkron színészre bízott NPC, ugye?) és valóban hőse vagyunk egy történetnek, formálhatjuk a világot.

Mire belejössz

Hangulatos, gyönyörű helyszíneket járunk be - a gond csak az, hogy 1-2 óra alatt a végére is érünk. Ez még csak nem is lenne akkora baj, mert a néhány óra azért remekül telik, de olyan kurtán-furcsán dobják ránk a záró stáblistát, hogy a történetnek csak a legfontosabb része marad le, a befejezés. Ha a Charm Games tényleg folytatja majd a kalandot, ahogy sugallja, akkor azért duzzogva megbocsájthatunk, szóval reménykedjünk, hogy egy ilyen ígéretesen induló történet (ráadásul egy ilyen izgalmas világban) méltó lezárást kap, és nem marad beváltatlan ígéret a Twilight Path.

Twilight Path
Nem csupán VR-ba ültetett, hanem érezhetően arra megálmodott világban játszódó klasszikus kaland – de egyelőre méltó befejezés nélkül.
Ami tetszett
  • gyönyörű, érdekes helyszínek
  • néhány nagyon ötletes, VR-ra tervezett fejtörő
  • VR-ban nagyot üt, hogy tényleg hatással vagyunk a világra
Ami nem tetszett
  • túl sok ismétlődő rejtvény-típus
  • rövid és nincs rendes lezárása
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)