Hirdetés

Új hardverre van szükség, hogy a versenyjátékok műfaja újra sikeres legyen

|

Az egykori Bizarre Creations tervezési menedzsere szerint addig nem születhet kiemelkedő versenyjáték, amíg a hardveres fronton nincs előrelépés.

Hirdetés

A jelenleg a Sumo Digitalnál tevékenykedő Gareth Wilson anno részt vett a Blur fejlesztésében, mely annak ellenére, hogy egy kiváló és viszonylag egyedi versenyjáték volt, nem tudott akkora bevételt szerezni, ami életben tarthatta volna a stúdiót.

Az OXM-nek nyilatkozva elárulta, hogy szerinte a versenyjátékok nem nyújtanak eleget ahhoz, hogy tartósan életben maradjanak.

"A versenyjátékok mindig jól teljesítenek amikor egy új konzol kijön, elkészítesz egy új fizikai motort és fejlettebb grafikával látod el [a játékot], de egy konzol ciklusának végefelé mindig nehéz a versenyjátékokat eladni,"

"Ha megvan a DiRT 1, szükséged van a DiRT 3-ra? Ha megvan a Project Gotham Racing 3, szükséged van a Project Gotham Racing 4-re? Nem vagyok ebben biztos."

Wilson állítása szerint a versenyjátékok minden más múfaj képviselőinél jobban igénylik a technológiai fejlődést. Pozitív példaként hozta fel a Blurt, a Split/Secondöt és a Motorstormot, amik a kasszáknál nem teljesítettek elég jól ahhoz, hogy indokolják a további részek megjelentetését. Ha versenyjátékot kellene készítenetek, ti milyen újításokat eszközölnétek, hogy kelendő legyen?

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)