Hirdetés

Unreal Engine 4 - két csillogó tricikli

|

Soha nem láttunk még ennél szebb tricikliket egy fakerítéssel határolt kertben, négy rakéta társaságában. Lefogadom, hogy ti sem.

Hirdetés

Új tech demót kaptunk a gyönyörű és hosszútávon versenyképes Unreal Engine 4-hez, amiben az úgynevezett 'rétegzett anyagok' (layered materials) technológiája mutatkozik be.

Nem próbálom eljátszani, hogy maximálisan értem, mi történik az alábbi videóban, de nektek sem kell játékfejlesztőnek lenni ahhoz, hogy megállapitsátok, ez bizony nem néz ki rosszul. Az Epic Games által kiadott fejlesztői napló alapján az Unreal Engine 4-gyel egyszerűbbé válik a dizájnerek dolga, amikor a textúrák rétegzésére kerül a sor, ráadásul azt is láthatjuk, hogy a legnagyobb rakétán lévő logó nem a modell része. Nézzétek meg és értelmezzétek legjobb tudásotok szerint.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)