Hirdetés

Vége az "AAA" címeknek!

|

A Splinter Cell: Blacklist projekt igazgatója megmondja a frankót.

Hirdetés

Ti nem unjátok még az egy kaptafára készülő, szigorúan évente érkező, teljesen kiszámítható, kötelező folytatásokat? Legyen szó akár a Call of Duty sorozatról, akár a Splinter Cell eposzról, de akad még néhány hasonló. Úgy tűnik a fejlesztők már igen - legalábbis néhányan közülük.

Patrick Redding például a Splinter Cell: Blacklist felelőse, és szerinte leáldozóban az "AAA" címek menetelése. Véleménye szerint a jövő az "aaa" játékok sikerét hozza majd, ami alatt például a Minecraftot kell érteni. Kell egy jó ötlet, kell egy kis szerencse, de Redding szerint a játékiparnak rá kell döbbennie, hogy rengeteg pénz önmagában nem eredményez tutira jó játékot. Persze segít, ha a fejlesztők el vannak eresztve, ám szerinte jobban járnak a friss titánok, ha a flexibitásra, és kreativitásra építenek új franchise-okat. Aztán persze, ha egyszer beindult a szekér, úgyis jön majd egy nagy, értetlen kiadó, aki megveszi őket kilóra, de ezt már csak a rosszabbik énem mondatja velem. Legyen igaza Redding úrnak, és előre kreatív játékok, és le veletek csacska rókabőrök! Nem?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)