Már a Unity is támogatja a Vulkan API-t

|

A grafikus motor újításának köszönhetően komoly teljesítménybeli növekedést érhetnek el a fejlesztők.

Az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Unity olyan játékok alatt dolgozik, mint a Pillars of Eternity, a Firewatch vagy épp a Cities: Skylines, és a lista várhatóan rengeteg komoly címmel bővül majd a jövőben, hála az engine folyamatos fejlődésének.

A Unity-n dolgozó csapat most tette elérhetővé a motor legfrissebb béta verzióját, az 5.6-os verziószámú szoftver egyik legfontosabb újítása pedig egyértelműen az, hogy immár a Vulkan API-t is támogatja. A fejlesztők szerint ezzel a renderelési teljesítmény 60%-kal javul anélkül, hogy a programozóknak különösebben egyáltalán foglalkozni kéne az Vulkan sajátosságaival.

A csapat egy részletes blogbejegyzésben ismertette az újításokat, ha érdekelnek a technikai részletek, kattintsatok ide!

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)