Hirdetés

Warhammer: The End Times - Vermintide II előzetes - már megint a patkányok

|

A fejlesztők jóvoltából már kipróbálhattuk a Vermintide 2 alfa buildjét, és jelenleg úgy tűnik, hogy a második rész túlszárnyalja majd az előző epizód sikereit is.

Hirdetés

Kellemes meglepetésként érkezett anno a Vermintide, amit azóta is az elmúlt évek egyik legjobb kooperatív játékaként emlegetünk. A játékmenet egyértelműen a Left 4 Deadre épült, de a Fatshark fejlesztői szerencsére sokkal többet módosítottak annál, mint hogy a zombikat patkányokra cserélték, így a mai napig van pár ezer rajongó, akik még mindig aktívan kaszabolják a skaveneket. A hatalmas sikert követően egyértelmű volt, hogy érkeznie kell a folytatásnak.

Hirdetés

Csináld, ahogy akarod

A második részre a fejlesztők a rajongói visszajelzések alapján dolgozták át az alapvető mechanikákat, így remélhetőleg mindenki elégedett lesz a folytatással. Az öt központi karakter például kapott három-három alosztályt vagy ahogy a játékban nevezik őket, karriert, így Bardin, a törpe lehet nyílpuskával vadászó ranger, tetőtől talpig páncélban masírozó, pajzs mögé bújó tank vagy épp két baltával kaszaboló slayer attól függően, hogy épp mihez van kedvünk. Hőseinket egyesével szintezhetjük fel, közben pedig szépen haladunk feljebb a képességfán, ahol elsősorban passzív fejlesztéseket oldhatunk fel, ezzel finomítva tovább karakterünket. Továbbá mindenki kapott egy speciális képességet is, így tudunk majd rohamozni vagy épp láthatatlanná válni. Emellett átdolgozták a sokat kritizált lootrendszert is, mert kétségtelenül kegyetlen volt, főleg az induláskor.

A pályák teljesítésekor nem egyetlen tárgyat, hanem egy csomó lootot kapunk majd, ezzel csökkentve annak az esélyét, hogy egy kockadobáson múljon az előrehaladásunk, ráadásul kizárólag az aktuális kasztunkhoz esnek majd cuccok, így abba sem fogunk belefutni, hogy folyamatosan egy sosem játszott karakterhez esnek a legjobb fegyverek. A karrierek valamennyire megkötik a kezünket, a slayer például semmilyen körülmények között nem használhat pajzsot, ugyanakkor nem lesznek dedikáltan legjobb tárgyak, hanem meghagyják a lehetőségét annak, hogy a játékos maga döntse el, mivel akar játszani.

Ide vele!

A fatsharkos srácok voltak olyan kedvesek, hogy rendelkezésünkre bocsátották a játék már játszható demóját is, amit eddig csak néhány rendezvényen mutattak meg a nagyérdeműnek. Ebben két karakter egy-egy változata és egy durván tízperces pályarész volt játszható, és bár nyilvánvalóan nagyon sok finomhangolásra szorul még, ígéretesnek tűnik a projekt. A már jól ismert patkányemberek helyett a Káosz erőivel kellett összecsapnunk egy város romjai felett, az új speciális egységekből azonban csak egy leheletnyi ízelítőt kaptunk. Annyi biztos, hogy mindkét frakció tartogat meglepetéseket, de ezeket még nyilvánvalóan nem akarták ellőni a srácok.

Az aszaszinom a backstabnek köszönhetően hátulról jobban sebez, azonban mivel MI irányította társakkal indultam csatába, az ellenfelek nagy része rám fókuszált, úgyhogy pengeélen kellett táncolnom az elf tolvajjal. A látvány optimalizáció híján még elég kezdetleges, a játékmenet azonban nagyon rendben van: a fegyvereknek súlya van, a monitoron át is érezhető, ahogy a hatalmas kalapáccsal bezúzzuk valakinek a koponyáját, az új képességekkel pedig remekül lehet manőverezni a csatamezőn. Úgy tűnik, hogy a Fatshark képes lesz megismételni a bravúrt, és ismét egy olyan játékot tesznek le az asztalra, ami után mind a tíz ujjukat megnyalják a kooperatív játékok szerelmesei.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)