Hirdetés

Warhammer: Vermintide 2 - vadonatúj részletek derültek ki a Winds of Magic kiegészítőről

|

Elég fontos szerepe lesz az új tartalmi csomagnak, ugyanis a fejlesztők szerint ez vezeti be a valódi végjátékot a co-op mókába.

Hirdetés

Talán még a Fatshark csapatát is meglepte a Warhammer: Vermintide 2 sikere, ám a srácok a nagy megdöbbenés közepette sem feledkeztek meg a munkáról, és hamarosan hoznak is nekünk egy tartalmas kiegészítőt.

Hirdetés

Korábban már kiderült néhány érdekesség a Winds of Magic névre keresztelt csomagról, ami többek között bevezet a játékba egy új ellenséges fajt, a beastmaneket. Ráadásul jön még egy vadonatúj játékmód is, amiről most a Fatshark vezetője, Martin Wahlund árult el egy-két dolgot a PCGamernek. Wahlund szavai alapján a kiegészítő tulajdonképpen azt a célt szolgálja, hogy valódi endgame tartalommal bővítse a játékot, ezért álltak elő ezzel az új mókával, ami Wahlund szerint leginkább a Diablo III-ban látott Greater Riftekhez hasonlít majd. Persze a Fatshark egy kicsit máshogy nyúl ehhez a megoldáshoz.

Az új játékmód minden egyes szintjét Weave-nek hívják, és ugyan ez a név még változhat később, de a működése valószínűleg már nem fog. Mindegyik Weave valamelyik már meglévő pálya egy kisebb részén játszódik majd, de a fejlesztők természetesen felrázzák egy kicsit a dolgot, szóval lesznek változtatások az adott szinten. A különleges módban először teljesítenünk kell a kiszabott feladatot, ami lehet az, hogy végezzünk bizonyos számú ellenféllel, vagy foglaljunk el pontokat a pályán. Ha ezt letudtuk, akkor egy portálon keresztül átkerülünk egy arénába, ahol vár ránk a végső összecsapás. Ez sem lesz mindig ugyanolyan, hiszen előfordulhat, hogy hullámokban érkező ellenfeleket kell péppé vernünk, de az is lehet, hogy nagydarab bossok várnak ránk a kapu túloldalán.

Az egyes Weave-ekben egyébként különböző módosítók is lesznek, amelyek a Warhammer univerzumát átjáró Windekhez kapcsolódnak. Illetve ahogy haladunk a magasabb szintű pályák felé, úgy lesz egyre nehezebb a dolog. Viszont nem random módon felépített szintekkel találkozunk majd, mint a Diablo III Greater Riftjeiben, hanem mindenkinek ugyanazt a kihívást kell teljesítenie. A tervek szerint ranglista is lesz az új kiegészítőben, tehát összehasonlíthatjuk saját teljesítményünket a többiekével.

Emellett megtudtunk némi érdekességet az új fenyegetést jelentő beastmanekről is. Ez a faj is többféle egységet sorakoztat fel a játékban, így a viszonylag átlagosnak számító Goron felül találkozhatunk még Ungorokkal is, akik csapatostul rohannak majd ránk. A nagydarab, páncélt hordó Bestigor lesz az új elit ellenfél, de összefuthatunk majd még a bossként funkcionáló Minotaurral, illetve a beastmanek különleges egységeivel, a támogató szerepet játszó Standard Bearerekkel is.

A fentieken kívül érkezik még néhány egyéb újdonság is az új kiegészítővel, tehát tényleg érdemes lehet majd visszanézni a játékba. Egyelőre titok, mikor érkezhet meg a Winds of Magic, de a jelenlegi tervek szerint már nyáron elérhető lesz.

Ti kipróbáljátok majd?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)