Hirdetés

Wesley Snipes bevállalná

|

Annak idején a DMA Design (a Rockstar elődje) a GTA-t “zsaru-szimulátornak” képzelte el, és csak később döntöttek az autótolvaj figurája mellett. A Crackdown a Microsoft visszatérése az eredeti ötlethez – Xbox 360-ra…

Hirdetés

Úgy látszik, ahogy Jack Thompson egyre jobban belelovalja magát, hogy márpedig ő kikészíti a Take 2-t és megakadályozza a GTA IV megjelenését, úgy jelennek meg az újabb és újabb GTA klónok. A Saints Row után a Crackdown a következő a „wannabe” GTA trónkövetelők sorában. Az igazi különbség a főszereplő személyében rejlik, ugyanis ezúttal a "rend" oldalán állunk…



A feka szuperzsaru megold mindent…
A játéknak van valami minimális sztorija is, amely mellett a Wesley Snipes filmek sztori-írói valószínűleg a fejükre csapnának, hogy ez nekik hogyhogy nem jutott eszükbe, de igazából az a lényeg, hogy egy „kőkemény” szuperzsarut irányítasz, aki különböző speciális képességekkel rendelkezik, amelyeket a játék során fokozatosan fejleszthetünk. A feladatod egyszerű: ki kell tisztítanod a várost. Három bűnbandát kell felszámolnod, amelyeket hét különböző vezér irányít: természetesen egymás után el kell őket intézned. Amikor kivégezted a bossokat, akkor a rend az adott környéken helyre is állt: mehetsz a város következő részébe. Összesen három városrészben kell rendet teremtened és vége is a játéknak.



Hammer in the City
A szinte nem is létező sztori mellett szerencsére csak még inkább hangsúlyos a játék teljesen nyitott mivolta: arra mész, azt csinálsz, amit akarsz és a koszos, enyhén futurisztikus, mindenhol nyüzsgő város hihetetlenül életszerű. Igaz, én ebben a városban nem szeretnék élni: mindenhol hippik, drogosok, bűnözők, akik egymást csépelik ezerrel és a zsaruk csak nagy nehezen, vagy alig-alig tudják megfékezni őket. A közlekedés elképesztően túlzsúfolt és igencsak változatos: mindenhol a legváltozatosabb kamionok, futurisztikus, ám annál ócskább verdák, illetve luxusautók furikáznak, csak arra várva, hogy elraboljuk őket. Bizony a rend őrének itt minden módszert meg kell ragadnia, ha érvényesülni akar, illetve egyáltalán életben szeretne maradni.



„To be continued…”
A TPS akció kemény, brutális és sokkal jobban kidolgozott, mint a GTA részeiben. Igaz, sokkal inkább arcade-osabb is azoknál: tömeges, gyilkos lövöldözések, AK 47-esek ugatnak mindenhol, rakétavetők robbantásai lökik a levegőbe hősünket, egyszóval az eksön pörgős és gyilkos.
A képregényszerű cell shaded grafika nagyszerű és igazán egyedi atmoszférát teremt, amely megkülönbözteti a szokásos GTA klónoktól. Amellett, hogy a város minden részében él és nyüzsög, illetve egyfolytában autók karamboloznak, robbannak, pörögnek körülöttünk, a frame rate még a legsűrűbb akció közepében is tökéletesen stabil marad, tehát szó sincs szaggatásról.



„Funfun”
A Crackdown egy stílusos, pörgős, bár elég rövid GTA-klón, amelyben az akció egy percre sem áll le. Bár rendőrt irányítasz, de végső soron nem érzel különbséget a GTA-zsiványokhoz képest. Aki csak egy kicsit is vágyik valamilyen kidolgozott sztorira, az kerülje a Crackdownt, aki viszont az Xbox 360 bekapcsolásakor teljesen ki akarja kapcsolni az agyát, az nem fog csalódni benne.
A játék egyébként magyarul kommunikál velünk, feltéve, ha az Xbox 360-unk is magyarra van állítva.

84%

Kapcsolódó videók:
Crackdown trailer
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)