Hirdetés

Wildstar - így kell az ellenfelet irányítani

|

A vadiúj sci-fi MMORPG csapata egy friss fejlesztői naplóban mesél a harcrendszer szokatlan megoldásaitól.

Hirdetés

Már nem először van szó arról, hogy a játék hogyan töri meg a konvenciókat, de úgy tűnik, a Carbine Studios alkotása újabb meglepetéseket tartogat, amiről a csapat a DevSpeak nevű fejlesztői napló sorozatának legújabb részében oszt meg részleteket.

A crowd control, vagyis az ellenfelek mozgásának és képességeinek befolyásolása alapvető pillérét képzi az MMORPG-k harcrendszerének, és alapos ismerete elengedhetetlen azok számára, akik a keményebb csatákból is győztesen akarnak kijönni. A Carbine Studios tagjai arról beszélnek a videóben, hogy miként változtattak a hagyományos crowd control megoldásokon annak érdekében, hogy elkerüljék a műfaj szokásos buktatóit, illetve azt az állapotot, amikor a játékos magatehetetlenül bámulja, amint agyonverik a karakterét - A WildStar által használt ún. Breakout Gameplay ugyanis tulajdonképpen arról szól, hogy a játékos a különböző státusz effektek hatása alatt is képes cselekedni, attól függően, hogy milyen hatás alatt van.

Úgy tűnik, érdekes ötletekkel próbálják feldobni a zsánert a srácok. Ti hogyan változtatnátok a megszokott MMORPG formulán?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)