Hirdetés

Wolfenstein: Youngblood - az Nvidia technológiái sokat dobnak majd a játékon

|

A valós idejű ray tracing mellett az Adaptive Shader megoldás is része lesz a Bethesda játékának.

Hirdetés

Egyre több dolgot tudunk már a Wolfenstein széria következő részéről, ami valójában egy spin-off lesz. A játékmenetbeli változásokról már olvashattunk korábban, és most kiderült, hogy technikai téren is lesznek újdonságok.

Az Nvidia bejelentette, hogy a Wolfenstein: Youngblood is támogatja a valós idejű ray tracinget, illetve az Nvidia Adaptive Shadinget is. Míg előbbi nagyban feldobhatja a látványvilágot, addig utóbbi inkább a játék teljesítményére lesz majd jótékony hatással. Az viszont egyelőre nem derült ki, pontosan milyen extra effektek kerülnek be a játékba illetve, hogy már megjelenéskor elérhetőek lesznek-e vagy csak később érkeznek.

Ti várjátok már a Wolfenstein: Youngblood megjelenését?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)