Hirdetés

World of Warcraft - túl kemény lett a szintezés, a fejlesztők sem tudják, hogy mitévők legyenek

|

Az utóbbi két frissítés jelentősen megnyújtotta az 1-100-ig terjedő utat, főleg a 60-80-as szakaszban.

Hirdetés

A World of Warcraft közösségében korszakos vita folyik a szinteződés hosszáról, nehézségéről, és élményéről. A Warlords alatt hónapokig nehezebb szintezésért könyörögtek a játékosok, most pedig az a baj, hogy túl hosszú és túl nehéz.

Hirdetés

Az utóbbi állapotot leginkább annak köszönhetjük, hogy a 7.3.5 bevezette a skálázódó világot, ami a legtöbb zónában a szintedhez igazítja a nehézséget és a jutalmakat. Erre rájött még a 8.0 karakterértékekre vonatkozó teljes átalakítása, és feje tetejére állt a rendszer. Főleg a 60-80 részen érezhető, hogy a fejlesztők nem jól igazították hozzá a jutalom XP-t az összenyomott számokhoz.

A legnagyobb baj, hogy jelenleg a fejlesztők sem tudják, hogy hogyan hozzák helyre az egészet. Ion Hazzikostas, a csapat feje elmondta, hogy nem akar félmegoldásokat: a probléma gyökerét szeretné kitépni. Ehhez azonban idő kell, így valószínűleg nem egy laza hotfix patch-csel fogják megoldani. 

Ion hozzátette, hogy a legdurvább, 60-80-as szekcióban is igazából 15 százalékos a szintezés lassulása, így azért annyira nem drámai, mint amennyire annak látszik. Első körben az ebben a szakaszban elérhető tapasztalati pontok mennyiségét akarják növelni, aztán innen mennek tovább. Reméljük, hogy relatív hamar megoldják a dolgot.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)