Hirdetés

Xbox One - mit gondolnak a fejlesztők?

|

A Just Add Water főnöke, Stewart Gilray és a People Can Fly volt fejlesztője, Adrian Chmielarz is megosztotta a kételyeit az Xbox One-nal és a bemutatóval kapcsolatban.

Hirdetés

Azt már leírtuk, hogy nekünk mi a véleményünk az Xbox One-ról és annak is nagyon örültünk, hogy ti is elmondtátok, de most az is kiderül, hogy a fejlesztők mit gondolnak a Microsoft új konzoljáról.

Nem csak az újságírókat és titeket, játékosokat zavart össze a Microsoft Xbox One-ja, a játékfejlesztésben közvetlenül érdekelt embereknek is van fenntartása és megválaszolatlan kérdése az új konzollal kapcsolatban. A Just Add Watert egyengető Stewart Gilray például azt nem érti, hogy ha az Xbox One egy minden-az-egyben szórakoztató egység, akkor miért van szükség egy másodlagos egységre, hogy használhassuk.

"A Microsoft megpróbál egyetlen szórakoztató rendszerként beköltözni az emberek nappalijába, de mégis szükség van egy másodlagos egységre, mint például egy TiVo, ahhoz, hogy az említett tévés funkciókat használhassuk. Ez egy kicsit zavaros" - mondta Gilray. Majd hozzátette: "Az always-on rendszernek az egyetlen előnye a háttérben való letöltés lehetősége, ami egy hatalmas plusz (...), viszont összekötni a konzolt a Kinecttel és a folyamatosan bekapcsolt állapottal lehet, hogy sokakat aggasztani fog majd. Azt mondják a Kinect folyamatosan figyel majd. Őszintén szólva ez nálam nem fekszik."

Adrian Chmielarz, a People Can Fly volt fejlesztője pedig nem akar a tévéje előtt kapálózni se nem Skype-olni miközben játszik.

"Én nem akarok beszélgetni a tévémmel, vagy integetni neki, és főleg nem akarok Skype-on csacsogni senkivel, amikor éppen benne vagyok egy játékban. Nem azt mondom, hogy a Kinect 2.0 értelmetlen lenne, vannak érdekes funkciói, de nem tartom különösebben izgalmasnak."

Ezek a dolgok nyilván a játékosok egyéni ízlésétől függnek, viszont abban teljesen igaza van, hogy a probléma nem a hardverrel van, vagy az új funkciókkal, hanem a móddal, ahogy ezeket bemutatták. Mert az rendben van, hogy nem a játékos cuccokkal indítottak, mert majd az E3-on örülnek a gamerek, viszont a Microsoftnak ezt sokkal egyértelműbben kellett volna kommunikálnia.

"Mert, mi mind a jövő játékait szerettük volna látni, és majdnem semmit ilyesmit nem láttunk, hanem csak pár előre felvett videót, amik rosszabbul néztek ki, mint pár játék, ami már most ott figyel a PC-men, vagy egy kutya, esetleg egy rajnyi MI hal. Nincs okom rá, hogy bármelyik konzolt jobban szeressem a másiknál, a fenébe is, én azt szeretném, hogy mind a kettő sikeres legyen - több platform a játékainknak, juhéj! De őszintén szólva nem hiszem, hogy bárki is rosszul aludt volna a Sony-nál."

Néha elfelejtjük azt, hogy nem csak az fontos, hogy mi mit gondolunk egy új technológiáról, hanem az is, hogy a fejlesztők mennyire vannak megelégedve vele és mennyi fantáziát látnak benne. Hiszen ők azok az emberek, akik meg fogják tölteni tartalommal és adnak majd értelmet azoknak a zseniális, vagy első látásra feleslegesnek tűnő funkcióknak, amiket mi, a fogyasztók fogunk használni.

Mit gondoltok a két véleményről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)