Hirdetés

Yakuza - a Microsoft és a Nintendo is nemet mondott rá

|

Annak idején a Microsoft és a Nintendo is ódzkodott tőle, de szerencsére a Sony nem mondott nemet rá.

Hirdetés

Az Edge magazin leült egy interjúra a széria alkotójával, Toshihiro Nagoshival, aki elmesélt néhány részletet a sorozat múltjáról. Háromból egy konzolgyártót érdekelt csak a cím, pedig mindet felkereste.

Hirdetés

Annak idején, amikor még nem egy hatalmas és sikeres sorozatról volt szó, többen is elutasították az alkotót.

"Sosem meséltem még ezt, de attól függetlenül, hogy a Sonyval adtuk ki a játékot, én tartottam prezentációkat a Microsoftnak és a Nintendónak is. Akkor azt mondták, hogy 'kösz, nem kérjük' most már azt mondják, hogy 'igen, kérjük'. Akkor nem igazán értették, hogy mit és miért alkottam."

Ehhez mondjuk hozzátartozott az is, hogy Toshihiro tudatosan elfordult az akkori japán játékfejlesztési trendektől. Miközben mindenki más a globális piachoz igazította a termékét, ő maradni akart az otthoni közönségnél.

"Először lemondtam a globális eladás ötletéről. Utána úgy döntöttem, hogy nem fog zavarni, ha a női játékosok nem kedvelik majd a játékot. Aztán kizártam a gyerekeket. Ezek után maradtak a japán férfiak, mint célközönség."

Pénzügyileg láthatóan bejött a döntés, tekintettel arra, hogy a Sega nem győzi portolni/remasterelni a régebbi részeket.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)