Hirdetés

A Doom II-ben még az is előfordulhat, hogy közel 12 évet kell várni egy ellenség megjelenésére

|

Az id Software játékának főellensége bizony elég érdekesen működik.

Hirdetés

Közel 26 éve már annak, hogy megjelent a Doom II, ami elődjéhez hasonlóan szintén nagy sikert aratott és hamar egy legendás FPS lett belőle. A klasszikus lövölde ráadásul a mai napig komoly népszerűségnek örvend bizonyos körökben, így az sem igazán meglepő, hogy valaki vette a fáradtságot, és alaposan beleásta magát a játék főellenségének kódjába.

Egy decino nevű youtuber egy elég részletes videóban tárta elénk, hogy a Doom II végső bossának bizony van néhány furcsa tulajdonsága. A bemutatóban számos érdekesség elhangzik, ám van egy olyan játékbeli mechanika, ami kifejezetten furcsán működik. Az Icon of Sin elleni harc során ugyanis előfordulhat, hogy másfajta ellenségek is az életünkre törnek, és az is szabályozva van, hogy az egyes démonok mekkora eséllyel jelenhetnek meg.

A harc ezen részét gyakorlatilag lebegő kockák kezelik, viszont előfordulhat egy elég érdekes jelenség, amikor a játék azt számolja ki, hogy hol és mikor jelenjen meg egy ellenség. Decino számításai alapján ugyanis benne van a pakliban az, hogy akár 11,6 évet is kell várni arra, hogy a kocka végre kiköpjön magából egy démont.

Ti találkoztatok már valamilyen furcsasággal az Icon of Sin elleni összecsapás során?

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)