Hirdetés

Érdekes trükk garantálta, hogy a Morrowind Xboxon is futhasson

|

A The Elder Scrolls III: Morrowind az eredeti Xbox egyik legjobb játéka volt, de trükközni kellett, hogy működjön.

Hirdetés

1994-ig nyúlik vissza a The Elder Scrolls sorozat történelme, ugyanis akkor jelent meg a széria első része, az Arena. Ezt 1996-ban követte a Daggerfall, és egészen 2002-ig kellett várni a Morrowindre, a harmadik számozott epizódra, ami értelemszerűen már nem DOS-on, hanem Windowson volt játszható - illetve az első Xboxon is, mivel a Bethesda azonnal nekiállt a konzolos változat fejlesztésének, ahogy hírt kapott a Microsoft masinájának létezéséről.

Ennek is köszönhető, hogy szorosan összefonódott a két cég, és a héten eljutottunk odáig, hogy a Microsoft bekebelezte a Bethesdát. Pete Hines és Todd Howard ennek kapcsán ült le beszélgetni Larry Hrybbel és Phil Spencerrel az Xbox Podcast legutóbbi adásában.

Hirdetés

Beszéltek például arról, hogy a Morrowind fejlesztése közben olyan trükköket mutatott az Xbox csapata, amikről kevesen tudtak. Ezek egyike a konzol újraindításának lehetősége volt: ha elfogyott a memória, a játék rebootolta a gépet, de ebből a felhasználók csak a hosszú töltési időt érzékelhették.

Szóba került az is, hogy a Bethesda partit tartott, miután kérésükre a Microsoft megduplázta az Xbox 360-nál használható memória mennyiségét. Torta is készült, melyre az új memóriakorlátot írták fel. 

Ha szeretnétek többet tudni a Bethesda múltjáról, a linken található cikkünket ajánljuk szíves figyelmetekbe.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)