Hirdetés

Felújíthatják a játékot, amely nélkül ma nem létezne az Unreal Engine 5 sem

|

Az Epic Games klasszikusára vetett szemet a remasterekre szakosodott Nightdive Studios.

Hirdetés

Megalapítása óta néhány kivételtől eltekintve csakis az 1990-es és a 2000-es évek klasszikusainak ráncba szedésén dolgozott a Night Dive Studios, amely olyan címeket hozott el modern modern platformokra, mint a Turok: Dinosaur Hunter és a Shadow Man. Legutóbb a Quake részesült ilyen kezelésben, az id Software FPS-e a MachineGames által készített új pályákkal kiegészülve 4K-ban született újjá, színes, dinamikus fényeket kapott, no meg élsimítást is más egyebek mellet.

A Nightdive most is több projektet tol maga előtt párhuzamosan, három remaster (SiN Reloaded, System Shock 2: Enhanced Edition, Blade Runner: Enhanced Edition) és egy remake (System Shock) igényli a fejlesztők figyelmét, de a jelek szerint maradt még fölös kapacitása a csapatnak.

Hirdetés

Stephen Kick ügyvezető ugyanis a Twitteren elkotyogta, hogy a Quake remastert követően Cliff Bleszinski (a Gears széria atyja) kapcsolatba lépett egykori kollégájával, az Epic Games élén álló Tim Sweeney-vel, akinek felvetette egy Unreal remaster ötletét. Noha Sweeney még nem reagált a posztra, Bleszinski, aki amúgy az 1998-as FPS tervezőinek egyike volt, csupán annyit írt, hogy jogi okokból nem mond semmit.

Jóllehet, az Unreal sorozatra - amelyről az Epic Games egyik fő bevételi forrása, az Unreal Engine a nevét kapta - elsősorban multiplayer fókuszú címek családjaként gondolnak a játékosok, a legelső Unreal kimondottan szórakoztató kampánnyal rendelkezett, és a maga idejében nemcsak a látványa miatt kapott dicséretet a szaksajtótól, hanem többek között a földönkívüli skaarj ellenfeleket mozgató MI, illetve az alternatív tüzelés móddal rendelkező, változatos fegyverarzenál okán is.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Utóbbi később a széria védjegyévé vált, és az Unreal Tournament rajongók minden alkalmat megragadtak, hogy a Quake III: Arena táborát erősítő gamerek orra alá töröljék. Tudniillik, az id Software multis shooteréből hiányzott ez az opció.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)