Crashday

Egy alig néhány emberből álló német társulat némi programozói tudásra tett szert. A sors fintora, hogy egyik kedvenc játékuk az 1993-ben fénykorát élő Stunts volt. Mit ad isten, belekezdtek egy hasonló játék fejlesztésébe, amelyet manapság csak Crashdayként ismerünk. A Stunts tipikusan olyan alkotás volt, amely már a megjelenésekor sem kecsegtetett semmiféle grafikai különlegességgel, mégis remek volt vele játszani. Mi magunk készíthettük el pályáinkat, amelyeken aztán többen is nyomulhattunk egyszerre. Erre az alapötletre épül ez a játék is, persze ezúttal nem ennyire egyszerű a dolgunk. A kaszkadőr módban minél kacifántosabb ugratásokat és zuhanásokat produkálunk, annál több pontot kapunk. Előrehaladva újabb és újabb alkatrészekkel gazdálkodhatunk.


Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)