A gamer közösség is Matthew Perry előtt tiszteleg, aki a videojátékok területén sem volt idegen
Olyannyira nem, hogy a gamerek közül sokan nem csak a Jóbarátokból, hanem a a Fallout: New Vegasból is emlékeznek rá.
Nagy örömmel nyugtázhatták az elkötelezett Fallout rajongók, hogy a Bethesda arra az Obsidian Entertainment-re bízta az idén érkező Fallout: New Vegas fejlesztését, melynek fő figurái alkották meg egykor a Fallout legendássá vált első két részét. A Fallout: New Vegas örökölte ugyan az előd kicsit megreszelgetett grafikus motorját, harc- és szabályrendszerét, valamint a játékmechanikát, mégsem annak folytatása, hanem egy őseiből merítkező, különálló játék, mely visszatér hardcore RPG-s gyökereihez. A Fallout 3-ban megismert Washington D.C. után, ezúttal az atomháborút jobban átvészelő New Vegas városában, és annak vonzáskörzetében, Mojave Wasteland-ben találjuk magunkat, ahol némiképp emberibb az élet, mint a keleti parton, ám a nyomasztó, poszt-apokaliptikus légkör így is garantált. A játékban egy futár bőrébe bújhatunk, akit titokzatos szállítmányáért megtámadnak, és sebesülten egy árokban hantolják el. Szerencséjére megmenti egy Victor nevű apró robot, és elviszi őt gazdájához, Mitchell doktorhoz, aki életet lehel belé. Felépülésünk után a doktor házában, a játékba ágyazva végezhetjük el a karaktergenerálást és személyiségünk kialakítását, de akár előre generált karaktert is választhatunk. A továbbfejlesztett csapattárs rendszernek köszönhetően számos társat állíthatunk magunk mellé, akiket az új tárcsás kezelőfelülettel terelgethetünk, a korábbról ismert frakciókhoz való viszonyainkat pedig érdekeink és hírnevünk szerint alakíthatjuk ki. A játékmenet újdonságai közé tartozik a veteránoknak szánt hardcore nehézségi szint, a közelharci mozdulatokkal bővített VATS harcrendszer, és a fejleszthető fegyverek. A karma mellett a hírnevünk is fontos szerepet kap, a skillek pedig erősen befolyásolják a párbeszédeket. A lények között gekkókkal, brahminokkal, és a vadjuh mutálódott változatával találkozhatunk, míg komolyabb ellenfeleink a ghoulok, a szupermutánsok és az igen ravasz Nightkin-ek közül kerülnek ki. A Fallout: New Vegas fő történeti szálát a New California Republic és a Caesar's Legion közti konfliktus jelenti, legfontosabb küldetésünk pedig annak kiderítése, hogy ki volt a megbízónk, mit rejtett a csomag, és ki akart bennünket meggyilkolni. A klasszikus Fallout játékok hagyományaira építő, újra keményvonalas szerepjátékká váló, történetvezetésében és játékmenetében igen színvonalas Fallout: New Vegas 2010 őszén érkezhet meg a vezető platformokra.
Olyannyira nem, hogy a gamerek közül sokan nem csak a Jóbarátokból, hanem a a Fallout: New Vegasból is emlékeznek rá.
A kiegészítő méretű mod visszacsábít minket a Fallout: New Vegas világába.
Remélhetőleg a Fallout rajongók nem egy megkésett április elsejei tréfával szembesülnek.
Feargus Urquhart szerint nem az a nagy kérdés, hogy szeretnének-e.
Rengeteg izgalmas tartalommal bővítené a játékot egy modder csapat.
Hiába több mint 10 éves a Fallout: New Vegas, a közössége még mindig aktívan gyártja hozzá a tartalmakat.
Izgalmas történetet és 12 felfedezhető bolygót ígér egy elég ambiciózus Fallout mod.
Többévnyi fejlesztés után most januárban debütált a rajongói kiegészítő.
A méretes csomaggal látványosabbá válik a közel 10 éves Fallout: New Vegas.
Ritkán találkozunk ennyire ambiciózus Fallout moddal, pedig akad belőlük nem is kevés.
Arra számítottunk, hogy a Resident Evil 2 Remake-hez készül el, de a Fallout beelőzte.
Ha van Game Pass előfizetésed, akkor nem lehet további kifogásod, hogy miért nem próbálod ki a Bethesda egyik legjobb játékát. Ha pedig veterán gamer vagy, jöhet a nosztalgia.
A Fallout: New Vegas alapból sem csúnya játék, a moddereknek köszönhetően pedig még pofásabb lett. A legújabb csomag például több ezernyi textúra minőségét növeli.
Sokan szeretnénk egy Fallout: New Vegas folyatást, de nagyon úgy tűnik, hogy ezt sosem fogjuk megkapni.
Méghozzá a legmagasabb nehézségi szinten, egy pár bokszkesztyűvel felszerelkezve.
A játékokat retro-köntösbe öltöztető youtuber megint maradandót alkotott.
A Fallout: New Vegas készítői örömmel visszatérnének a poszt-apokaliptikus Amerikába, de persze ennek a tető alá hozatala első sorban nem rajtuk múlik.
Az Obisidian ügyvezető igazgatója emlékezett vissza a Fallout: New Vegas fejlesztésére, aminek a koncepciója elég sok változáson esett át, például a játszható fajok közötti választás lehetősége is eltűnt.
A közel nyolc éve készülő projekt az új sztori és területek mellett profi szinkront is kapott.
A rendőrség bombáknak hitte az ezüstre festett Pringles dobozokat a srác hátán, fegyverekkel vonultak fel ellene.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)