Hirdetés

A Grounded sikere miatt az egyik Microsoft marketingesnek most tetováltatnia kell magát

|

Marcus Morgan elvesztet egy fogadást az Obsidiannal, így rá kellett tetováltatnia BURG.L-t az alkarjára.

Hirdetés

Idén júliusban jelent meg Early Access formában a Grounded című coop túlélős móka. A játék kifejezetten jól sikerült és azóta is kapja a kisebb-nagyobb frissítéseket.

Az Xbox Game Studios marketing menedzsere nem bízott a kitörő sikerben, így fogadást kötött az Obsidian csapatával: ha a játék bevonz 1 millió játékost, akkor rátetováltatja annak kabalarobotját, BURG.L-t az alkarjára.

A helyzet az, hogy az 1 milliós felhasználói tábor a játék megjelenése utáni első pár napban összejött, így Morgannek gyorsan újra kellett tárgyalnia a fogadást.

Hirdetés

A számot 5 millióra változtatta, amit most sikerült elérni. Újabb tárgyalásnak már nem volt helye, így a játék kabalafigurája rákerült Marcus Morgan alkarjára.

A játékosok boldogok, mert egy remek kis túlélőkalandot pörgethetnek, az Obsidian pedig boldog, mert nagy sikereket értek el a legújabb projektjükkel. Hogy Morgan mennyire boldog, az kérdéses, de legalább most megtanulta, hogy ne fogadjon egy lelkes stúdió ellen.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)