Így dolgozik a Bluepoint, ami a Sony játékok remastereit készíti

|

A csapat számára nem új dolog a játékok újrakeverése, tíz éve foglalkoznak ezzel. Következő játékuk a Shadow of the Colossus lesz, ennek kapcsán meséltek egy kicsit arról, hogyan működik a dolog.

Hirdetés

A 2006-ban megalapított Bluepoint Gamesnek egyetlen saját fejlesztésű játéka van: a Blast Factor, mely egyike annak a két PS3-as játéknak, ami a PlayStation Networkön a kezdetek óta megvásárolható.

Hirdetés

Aztán 2009-ben szorosabbra fűzték az együttműködést a Sonyval, és elkészítették a God of War Collectiont. Segítettek közben az EA-nek a Titanfall Xbox 360-as változatával is, de maradtak a remastereknél; az utóbbi években tőlük kaptuk az Uncharted: The Nathan Drake Collectiont, a Gravity Rush Remasteredöt, és a februárban megjelenő Shadow of the Colossus remake-ért is ők felelnek. Egy most megjelent, nagyon rövid videóban beszélnek arról, hogy csak olyan játékokkal foglalkoznak, amiket szívesen festenek újra, és amik fejlesztésébe nem láttak bele, a felkérés előtt csak játékosként találkoztak velük. Bátran megváltoztatnak játékmechanikákat, ha szükségesnek érzik, de szem előtt tartják az eredeti elképzeléseket, dokumentumokat.

Hirdetés

Akárhogy is, kiváló munkát végeznek, és reméljük, nekik köszönhetően még sok játékot játszhatunk újra jobb minőségben. A Shadow of the Colossus február 7-én jön PS4-re.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)