Hirdetés

10 éves a Dead Space, így nézne ki a második rész Unreal Engine 4-ben

|

Már egy évtizede annak, hogy a USG Ishimura fedélzetére léptünk. Különös videóval ünneplünk.

Hirdetés

A Dead Space trilógia első része 2008. október 13-án jelent meg, és a semmiből hódította meg a játékosokat tragikus hirtelenséggel. Hiába, a szép emlékű Visceral Games (illetve hát  EA Redwood Shores) mindig is tudta, hogyan kell hódítani.

Hirdetés

A második rész követte az első epizód nyomvonalát, a rajongók imádták. Mivel egy horror sorozatról van szó, nyilván csak egy adott réteg élvezte igazán, ezen pedig az EA változtatni szeretett volna a harmadik résszel. Amikor megpróbálták a Dead Space 3-mal megszólítani a lehető legnagyobb játékosréteget, a várt hatás elmaradt. Bár többen nálunk is esküsznek rá, hogy a DS3 coopban remek móka, a szériát sajnos bedöntötte. Ettől függetlenül most, a sorozat 10 éves szülinapján inkább mi csak a jó (illetve vérfagyasztó) pillanatokra emlékezünk.

Mondjuk egy videóval, amit AmirHussein rakott össze. Ez bemutatja, hogy milyen lehetett volna a Dead Space 2 Unreal Engine 4-ben, és nem állítjuk, hogy nem lenne kedvünk azonnal nekiállni végigvinni megint ilyen formában.

Ti végigjátszottátok az első részt? Mennyire szerettétek a Dead Space szériát? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)