Hirdetés

Diablo II - ki volt adva, hogy kell bele félmeztelen szörny

|

A Blizzard jól átgondolta, mit szeretett a nép az első játékban.

Hirdetés

Szörnyek tekintetében elég vegyes a felhozatal a Diablo II-ben, és egyiket sem neveznénk kimondottan szexinek. Persze kinek mi. 

Hirdetés

Készül egy könyv a Blizzard történelméről, a Stay Awhile and Listen: Book II (itt lehet támogatni), melyben például arról is szó lesz, hogy a dizájnereknek utasításba adták: szexibb szörnyek kellenek. Így alkotta meg Kris Renkewitz és Phil Shenk Andarielt, aki tényleg nem garbóban és hosszú nadrágban állt velünk szemben. Konkrétan az volt a kitűzés, hogy egy félmeztelen szörny legyen, mert a játékosok az első részben szerették a succubusokat. Emellett szükség volt kicsi és nagy, varázslatokat dobáló és közelharci ellenfelekre is, de ezek kevésbé különlegesek.

Nektek hogyan befolyásolta az élményt a láncos mellbimbófedővel (nem tudom, mi a szakkifejezés erre) felszerelt, csápos és furaujjú leány?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)