Hirdetés

Ezért nem játszott a Demon's Souls Remake-kel az eredeti játék alkotója

|

Hidetaka Miyazaki egy interjúban beszélt arról is, hogy mit jelentett neki a Demon's Souls Remake.

Hirdetés

Kevesebb mint két hónap múlva megjelenik az Elden Ring, a FromSoftware legújabb játéka, amit a szerencsésebbek már ki is próbálhattak. Természetesen mi is belevetettük magunkat az akcióba és ugyan az még koránt sem a végleges verzió volt, már a tesztkörök alatt is meggyőződtünk arról, hogy nagyon fogjuk szeretni az Elden Ringet.

A hamarosan megjelenő játék tervezője ugyanaz az ember, akinek annak idején az eredeti Demon's Souls-t is köszönhettük. Hidetaka Miyazaki, aki már hosszú ideje a FromSoftware kreatív motorja, egy interjúban arról mesélt, hogy miként hatott rá és az Elden Ringre a 2009-es játékuk teljesen megújult verziója.

Hirdetés

A beszélgetés az Edge magazinban jelent meg, amiben Miyazaki elmondta például, hogy ugyan a FromSoftware-nél sosem volt első számú szempont a játékaik grafikája, a Demon's Souls Remake pazar látványvilága komoly nyomást helyezett a grafikáért felelős csapatra:

"A grafika sosem élvez kiemelt prioritást. Az, hogy mit várunk el látványt terén, mindig a célhardvertől és a játéktól függ, és mindenképp kevesebb figyelmet kap, mint a fejlesztés többi része. [...] Emiatt általában kicsit rosszul érzem magam, hiszen tudom, hogy a grafikáért felelős csapat mindig nagyon odateszi magát. Nagyon keményen dolgoznak az Elden Ringen is, ők és a programozók elképesztő munkát végeztek, hogy megalkossák az eddigi legszebb játékunkat."

Ezután rátért a Demon's Souls Remake-kel ápolt személyes kapcsolatára. Elárulta, hogy ugyan nagyon örül a feldolgozásnak, egyelőre nem játszott vele, ugyanis nem szereti elővenni a saját alkotásait. Korábban az Elden Ringgel kapcsolatban is hasonlóan nyilatkozott. Azt mondta, régi emlékeket és élményeket idézne fel benne, ezt pedig nem feltétlenül szeretné.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Elmondta még, hogy annak idején a Demon's Souls igen nehéz játéknak bizonyult, emiatt pedig kicsit aggódott, hogy az új közönség is ugyanolyan örömmel fogadja-e majd a remake-et, de végül örül, hogy sikeres lett az újrakiadás.

Végül, de nem utolsósorban a remake fejlesztőit is méltatta. Elmondta, hogy nagyon izgalmas volt látni, hogy a Bluepoint Games milyen új mechanikákkal bővítette ki a 2009-es játékot, amik épp annyit változtattak az élményen, hogy az manapság is izgalmas legyen a játékosoknak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)