Hirdetés

A tinik szerint a Nintendo nem menő, de a játékaik igen

|

A Google egy tanulmányban igyekezett kideríteni, mi számít igazán menőnek az amerikai tinik és fiatalok körében, amiből azt is megtudhattuk, melyik játékokat tartanak igazán coolnak ezekben a korosztályokban.

Hirdetés

Sokan szeretnek különböző általánosságokat kijelenteni a fiatalabb gamer korosztályokról, a Google-nek hála pedig megtudhatunk egy keveset abból, mennyi is igaz ebből. A cég két másik csoporttal közösen készített egy tanulmányt, amiből például kiderült, hogy az Xboxot menőbbnek tartják a PlayStationnél.

A Microsoft konzoljához kötődő márka ugyanis a negyedig legmenőbbnek bizonyult átlagosan az amerikai tinédzserek között, míg a Sony gamer üzletága csak a hetedik lett ezen a listán, amit egyébként a Google által birtokolt YouTube vezetett. A 18 és 25 közötti fiataloknál már fordult a helyzet és a PlayStation megelőzte az Xboxot, a Nintendo viszont mindkét korcsoportnál hátrébb szorult (de legalább az EA Sportsot megelőzték).

Mindez azért is furcsa, mert amikor nem a márkák, hanem az egyes játékok kerültek szóba, a Legend of Zelda és a Pokémon is a legnépszerűbb címek között volt, de menőnek bizonyult még a Call of Duty: Black Ops, a Grand Theft Auto, a Minecraft és a Counter-Strike: Global Offensive is. A technológia világában egyébként az okostelefonok számítanak a legmenőbbnek ennél a korosztálynál, de sokan megemlítették a virtuális valóságot is, mint divatos kütyüket. A teljes tanulmányban egyébként sok más téma is szóba kerül, ha érdekelnek, itt olvashattok róluk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)