Hirdetés

Így készültek a The Last of Us Part 2 hangeffektjei

|

Gyümölcs és gáztűzhely is kellett ahhoz, hogy a The Last of Us Part 2 úgy szóljon, ahogy.

Hirdetés

Mindig érdekes olyan videókat nézni, amik bevisznek minket a kulisszák mögé, de különösen imádjuk azokat, melyek a hangeffektek megalkotását mutatják be. Mivel viszonylag kevés az esély arra, hogy el tudjanak hívni a stúdióba egy zombit, a fejlesztők kénytelenek alternatív megoldásokat találni, kreativitásuk pedig határtalan.

Hirdetés

A SoundWorks Collection csatornájára felkerült videóban a Naughty Dog hangmérnöke, Beau Anthony Jimenez játszadozik mindenfélékkel. Láthatjuk, hogyan született meg a zombik, valamint a nyilak becsapódásának hangja, és hogy milyen részletességgel alkották meg a lihegéseket, melyek sok mindentől függően változnak. A videó második fele már erősen spoileres, úgyhogy 3 perc körül állítsátok le, ha ez zavar titeket.

Egyébként az első részhez is készült ilyen videó, az is izgalmas, de ebben inkább beszélgetnek:

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)