Hirdetés

John Oliver nem felejtette el, milyen jók voltak a '90-es évek reklámjátékai

|

Nemrég nekünk is volt egy nagyobb gyűjtésünk a témában, most a Last Week Tonight házigazdája is ezzel foglalkozott.

Hirdetés

Ugyan jelenleg épp nem fut a Last Week Tonight műsor, azért a házigazda, John Oliver így is megörvendezteti új tartalmakkal az internet népét YouTube-csatornáján. Ide került fel az alábbi videó is, melyben a nosztalgikus hangulatú műsorvezető a régi idők nagyjait vette újra elő.

Egészen pontosan olyan videojátékokból válogatott, melyek valamiféle nassolnivalón alapultak, mint például a Cool Spot vagy a Pepsiman.

Hirdetés

Oliver először arról beszélt, ahogy mostanában a nagy cégek, így az üdítőitalok és édességek gyártói is megragadnak minden módot, hogy elérjék a fiatalokat, így például mémekkel, trendekkel próbálnak rájuk hatni a közösségi médiában. Utána viszont rátért arra, hogyan ment ez anno a legendás '90-es években.

A legjobb reklámjátékokról egyébként mi is írtunk nemrég egy cikket, ezt is ajánljuk figyelmetekbe, vagy ha olvasás helyett inkább videót néznétek, akkor azt is megtehetitek alább.

A kérdés pedig természetesen adott: nektek melyik volt a kedvencetek a régi idők nagy reklámjátékai közül?

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)