Hirdetés

Így néz ki a League of Legends csatatere Unreal Engine 4-ben

|

A LoL rajzfilmes, letisztult grafikai világával semmi gond nincs, de ettől nem lesz kevésbé érdekes egy új megközelítés.

Hirdetés

Wayne S. gondolt egyet és megépítette a League of Legends Summoner's Rift nevű csataterét, ahol az idézők már hosszú évek óta hatalmas harcokat vívnak. Wayne az Unreal Engine 4-et használta a projekthez és a célja az volt, hogy a lehető legvalósághűbb képet fesse le az arénáról, amelyben számtalan órát töltünk bajnokaink terelgetésével.

Hirdetés

A lenti videóban Wayne nem csak bemutatja az UE4-es csatateret, de mesél is kicsit a felépítés folyamatáról, és a trükkökről, melyekkel felgyorsította a folyamatot.

Én személy szerint sokkal jobban preferálom az eredeti dizájnt, de jó látni más fényben is a jó öreg szurdokot. Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)