Hirdetés

Napi büntetés: pongoztál már egy Mac program ikonjában?

|

Kész, ennyi, révbe ért a next-gen. Unreal Engine 5 mikor lesz rá?

Hirdetés

Mi tagadás, sokan az innovatív játékélményt hajszoljuk nap mint nap. Próbáljuk meghaladni nemcsak a mai játékipar, de saját korlátainkat is. Célunk - csúnya magyar fordításban - a dobozon kívül gondolkozni. A Butterfly iOS-es szoftvermérnökének, Neil Sardesainak hála viszont lehet, hogy egy nap már mégsem kell ebből a bizonyos dobozból kimásznunk. Pontosabban ikonból: sokak álmát megvalósítva nemrég arról posztolt, hogyan játszhatnánk úgy a legendás Ponggal, ha kritérium lenne hozzá valami Mac-gép megléte, illetve valamifajta fóbia is felugró ablakok iránt.

Főhősünk pofonegyszerű megoldással rukkolt elő: be kell építeni a Dockba, avagy magába az ikonba a játékot. Hát tökre magától értetődő, nem?

Hirdetés

Mint azt a lenti videó is demonstrálja, egyetlen kattintás választja el a Dock Pongra vágyókat attól, hogy utána a kurzor ikon melletti le-felhúzogatásával megmutassa, hogy egérmoziban is legyűrhetetlen Pong-bajnok.

Amíg egy emberként várja minden MacBook- és iMac-tulaj, hogy Sardesai GitHubra is felpattintsa és elérhetővé tegye mesterművét, addig beszéljük meg kommentben, mely játékhoz passzolna még ez az ízig-vérig 2021-es formátum. Doomot, Skyrimet vagy GTA V-öt írni nem ér, azért ne legyünk ennyire fantáziátlanok - már csak azért se, mert a Doomra itt a válasz:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)