Hirdetés

Planet of the Apes: Last Frontier - játék köti össze A majmok bolygója filmeket

|

A majmok bolygója franchise tovább bővül, de ezúttal videojátékos formában: a Last Frontier összeköti a Forradalom és a Háború eseményeit, ráadásul ugyanazok felelnek érte, akik a széria motion capture megoldásain is dolgoztak.

Hirdetés

A majmok bolygója: Háborúval nagyszerűen zárult le az előzménytrilógia, de bőven van még mit elmesélni ebben az univerzumban, mire eljutunk Charlton Heston kultikussá vált történetéig, az újonnan bejelentett Planet of the Apes: Last Frontier pedig pontosan ezt szeretné tenni: a 2014-es A majmok bolygója: Forradalom és az idei Háború közötti időszakban játszódik, megismertetve velünk egy mozikba illő élményt garantáló kalandot, amelyet profik készítenek nekünk. 

Hirdetés

Planet of the Apes: Last Frontier ugyanis az angliai, 2015-ben alapított Imaginati Studios első nagyszabású projektje - ez a stúdió a The Imaginarium videojátékos divíziója, amely vállalat A majmok bolygója filmek motion capture munkálataiért felelt. Ebből adódóan ugyanazokat a mozgás- és mimika rögzítésére szolgáló felszereléseket és technológiákat használják, amit a széria esetében is, hogy a lehető legfilmszerűbb élményt biztosítsák, méghozzá a vásznon a Cézárt életre keltő Andy Serkis produceri felügyeletével (aki mellesleg a The Imaginarium egyik alapítója). 

A Planet of the Apes: Last Frontier sztorija nagyjából egy évvel a Forradalom után veszi fel az események fonalát és egy szakadár majomcsapat áll a középpontban, akik a Sziklás-hegységbe menekülnek a kaotikus és egyre inkább elharapódzó ember-majom háború elől. A tél beköszöntével és az élelem fogytával azonban kénytelenek lemerészkedni egy emberek lakta völgybe. A játékosok a majmokat és az embereket egyaránt "irányíthatják" majd a játékmenet során és döntéseinktől függően a karakterek akár el is halálozhatnak, így számos befejezés érhető el attól függően, hogy döntünk bizonyos esetekben. A filmekhez hasonlóan a Last Frontierben sem minden fekete-fehér, erkölcsileg erősen kétértelmű események történnek, a karaktereket pedig nem lehet beskatulyázni hősökké vagy gonoszokká. 

"Irányíthatják..." - írtuk idézőjelben és nem véletlenül: a játékban nem a klasszikus értelemben véve kapunk kontrollt a karakterek felett, nincsenek fejtörők, nincs szabad felfedezés, csupán a döntéseinkkel hathatunk az eseményekre a 2-3 órát (tehát egy A majmok bolygója film játékidejét) felölelő játékidő során, viszont a rengeteg alternatíva miatt az újrajátszhatósági faktor elég magas.

A Planet of the Apes: Last Frontier megjelenése valamikor az ősszel várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Mi a véleményetek a játék koncepciójáról?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)