Hirdetés

Tényleg társul a Pokémon GO és a Starbucks

|

Egyelőre csak az Egyesült Államok területét illetően, de megerősítették a Pokémon GO készítői a korábban pletykált együttműködést a kávézólánccal.

Hirdetés

Sok cég hamar meglátta a Pokémon GO kezdeti népszerűségében rejlő üzleti lehetőséget, például lure-okat vásároltak, így becsalogatva a játékosokat. Úgy tűnik, még most is megéri társulni a mobiljáték készítőivel, ugyanis a Starbucks és a készítők ma erősítettek meg egy korábban pletykált együttműködést.

A Niantic ügyvezető igazgatójának nyilatkozatából arra is következtethetünk, hogy a Starbucks elterjedtsége miatt is társultak a kávézólánccal, ugyanis így 7800 új pokéstop vagy gym jelent meg az Egyesült Államok térképén. Illetve ahogy korábban olvashattunk róla, egy Pokémon GO témájú ital is érkezik a Starbucks kínálatába, hogy ezzel csábítsák vásárlásra a betérő játékosokat. Ez egyébként a Niantic harmadik ilyen jellegű együttműködése, korábban már a Sprint mobilszolgáltató üzleteit is a játék szempontjából fontos helyekké változtatták az USA-ban, Japánban pedig a McDonald's szállt be a Pokémon GO őrületbe.

Hogy a Starbucks más országokra is kiterjeszti, vagy csak az Egyesült Államokban indítja be ezt a promóciót, egyelőre kérdéses. Ennél persze a játékosok nagy részét sokkal jobban izgatja az új lények bejelentése, amit december 12-ére tartogatnak a készítők.

Ti betérnétek valamilyen üzletbe, ha a Pokémon GO-val társulna?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)