Hirdetés

Sosem kerülünk ennél közelebb egy Unreal Engine 5-ös Mirror's Edge-folytatáshoz

|

A rajongók az EA helyett is ápolják a Mirror's Edge hagyatékát, most épp az Unreal Engine 5-ben.

Hirdetés

Az igazságosság nem tartozik a játékipar erényei közé, hiszen számos olyan franchise akad, amelyeknek már nagyon jót tenne egy kis pihentetés, mégis sorban érkeznek a folytatásaik, miközben bőven tudnánk olyan címeket mondani, amik igenis megérdemelnének egy újabb esélyt.

Szerintünk az utóbbiak sorát gyarapítja a DICE parkour-témájú klasszikusa, a 2008-as Mirror's Edge is, amit az üdítően friss, dinamikus játékmenete és az egyedi látványvilága emelt kultstátuszra. Habár a 2016-os reboot, a Catalyst sem kapott kifejezetten rossz értékeléseket, a pénztáraknál nem hozta az EA által várt számokat, így ezt a sorozatot is a kispadra, vagy inkább az öltöző takarítószertárába száműzték.

Hirdetés

A rajongók viszont szerencsére a kiadó helyett is ápolják a játék legendáját, most épp egy Unreal Engine 5-ös jelenetre csodálkozhatunk rá, amit a Mirror's Edge világa ihletett. Az alkotó Thomas Ripoll Kobayashi (nem összetévesztendő a 17. században élt domonkos rendi szerzetessel, Tomás Ripollal) a Twitteren osztott meg néhány képernyőfotót a művéről, az internetet pedig azonnal hatalmába kerítette a nosztalgia.

A hófehér épületek, a ragyogó kék ég és a Faith Connorsra hajazó alak instant előcsalták a régi reflexeket, már szökellnénk is falakon, korlátokon és minden máson át, de sajnos nem tehetjük, mivel ez a projekt egyelőre csak a látványról szól. Ripoll ugyan szeretné játszhatóvá tenni, de nem ért a kódoláshoz, úgyhogy a kommentekben lehet fogadásokat kötni, hogy ez valósul meg-e előbb, vagy a régen várt hivatalos folytatás.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Mirror's Edge első része egyébként Unreal Engine 3-ban készült (a Catalystet már a Frostbite 3 hajtotta), szóval a motor nemrég megjelent ötödik generációja tökéletesen illene egy új próbálkozáshoz. S ha már Unreal Engine 5, a közelmúltban több érdekes projektet is láthattunk, köztük egy  WoW-feldolgozással, egy Superman-játékkal és a Mortal Kombat Trilogy ráncfelvarrásával.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)