Hirdetés

Tetszik vagy sem, más Activision-címek is a Warzone-modellt követhetik

|

Free-to-play, free-to-play mindenütt, avagy a kiadó rástartolt a havi egymilliárd aktív felhasználóra.

Hirdetés

Épp most tartott negyedéves üzleti jelentést az Activision, melyben a Q4-es eredményeken túl természetesen új célokat is megfogalmazott a cég. Például azt, hogy ha már játékaival 2020-ban sikerült elérni a havi 400 millió aktív felhasználót, akkor miért is ne hajthatnának rá egymilliárd játékosra.

Ehhez az Activision a Call of Duty-féle keretrendszert kívánja bevetni más franchise-ai esetében is, azaz free-to-play modellt, prémium tartalmat, illetve rendszeresen frissülő kontentet egyaránt, valamint a mobilkijelzőkre való továbbterjeszkedést sem vetné meg.

Hirdetés

Annak fényében kiváltképp nem meglepő célkitűzés a fenti, hogy csak a Call of Duty mint franchise, ahogy azt a cég tavaly decemberben közölte, több mint 3 milliárd dollárt hozott az Activisionnek 12 hónap alatt. A mostani jelentés szerint a CoD 2020-ban átlag havi 128 millió aktív felhasználóval bírt, így a franchise rekordévet zárt, illetve nagyban hozzájárult az Activision 2019 Q4-hez képest 16%-os negyedéves, valamint 2019-hez képest 78%-os éves bevételnövekedéséhez is.

Meglátjuk, mi sül ki ebből - persze nem feledve azt sem, milyen fogadtatásnak örvendett például a részben hasonló szellemiségben készülő, mobilos Diablo: Immortal.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)