Hirdetés

Így nézne ki az első Fable Unreal Engine 4-ben

|

Mindig öröm, ha egy-egy ikonikus játékot a legmodernebb grafikával csodálhatunk meg pár lelkes rajongónak hála.

Hirdetés

Az Unreal Engine 4-nek köszönhetően már sok rajongói felújítást láthattunk, ilyenek például a Dino Crisis vagy a GoldenEye 007 nemhivatalos remake-jei. Sokszor arra is lehetőséget ad a motor, hogy a művészek egy kicsit gyakorolhassanak; ebből született a Fable: The Lost Chapters egyik pályájának újradolgozott változata is.

Hirdetés

Peter Molyneux remek szerepjátéka 2004-ben látta meg a napvilágot, ehhez egy évvel később érkezett meg a The Lost Chapters nevű kiegészítő, ami néhány új fejezettel, helyszínnel és szereplővel bővítette a világot. Ebben szerepelt egy kápolna, melyet a Skorm nevű gonosz istenségnek ajánlottak; most a játék ezen pályáját készítette el a magyar 3D művész,  Nyíri Marci Unreal Engine 4 segítségével. Ezen a  kis videón megnézhetitek, hogyan néz ki mozgás közben a pálya:

Sajnos nem tette közzé játszható formában, így csak videókon és képeken gyönyörködhetünk benne, ez utóbbiakat megtaláljátok az alábbi galériában:

Ti melyik játékhoz szeretnétek ehhez hasonló felújításokat látni?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)