Hirdetés

Így készült a Vakondok 4 - az élőszereplős átvezetőkre nem mindenki készült fel

|

Az Imperium Galactica élőszereplős videóin annyira meglepődött egy amerikai producer, hogy majdnem szívrohamot kapott.

Hirdetés

A korábbi Vakondok epizódok itt vannak, nézzétek meg mind:

1. rész2. rész3. rész4. rész5. rész6. rész7. rész8. rész9. rész, 10. rész, 11. rész, 12. rész, 13. rész, 14. rész, 15. rész, 16. rész, 17. rész, 18. rész, 19. rész, 20. rész, 21. rész, 22. rész, 23. rész

Az Imperium Galactica játékok szerves részét képezték az élő szereplőkkel felvett átvezető videók. Ezeket azonban magyar színészekkel vették fel, a játék egyik amerikai produceréhez pedig mentőt kellet hívni, mert el sem tudta képzelni, hogy később angol szinkronnal is el lehet látni az anyagot. Fehér Gábor többek között erről is mesél a legújabb Vakondok 4 werkfilmben.

Fehér Gábort tizenéves kora óta, amióta csak megjelentek, érdekelték a számítógépes játékok. Első gépe egy ZX Spectrum volt. A játékokkal nem csak játszani szeretett, de írni is róluk. Így a legendás Spectrum Világ újságban jelentek meg először írásai. Ekkor már tudta, hogy ő játékokkal akar foglalkozni egész életében. Nemsokára jött egy lehetőség, amikor a Guru magazinhoz kerestek szerkesztőt, így ott mint alapító tulajdonos kezdett el foglalkozni a játékokkal. A munka arról szólt, hogy a kapott játékokat értékelték, összehasonlították, és hasznos tanácsokkal látták el a játékosokat. Gábor kezdeményezésére elkezdtek külföldi kiadókat is megkeresni, hogy bennfentes információkat, érdekességeket és exkluzív tartalmakat is meg tudjanak jelentetni az újságban, amit mások nem hoznak le. Ennek köszönhetően gyakran járt külföldön kiállításokon és kiadóknál. De itthon is rendszeresen jártak a különböző számítástechnikai klubokba, például a Csokiba. Egyik ilyen alkalommal szerzett tudomást arról, hogy itthon is játékfejlesztésbe kezdtek páran.

A középsulis és fősulis srácokból álló Amnesty Design csapat, kiadó és igazán komoly üzleti tervek nélkül, épp a Reunion-on dolgozott. Ekkor lépett be a csapat életébe Gábor, aki úgy gondolta, hogy ez a projekt túl jó ahhoz, hogy esetleg kiadó nélkül elhaljon, és mivel a fejlesztő csapatban nem volt még senki, aki az üzleti részével foglalkozott volna a dolognak, így ők is örömmel vették Gábor felbukkanását. Mivel ő akkor már járatos volt a külföldi kiadók világában, így nekilátott kiadót keresni a játékhoz, amit végül meg is talált az angol Grandslam Entertainment képében. Az üzleti ügyek intézése mellett Gábor a gamedesignból is kivette a részét, hiszen újságírói munkássága alatt rengeteg játékot végigjátszott és értékelt, így elég jól érezte mitől lesz jó egy játék. A Reunion megjelenése után a csapat megalapította Digital Reality nevű saját játékfejlesztő cégét, mellyel belekezdetek az Imperium Galactica fejlesztésébe, és melynek második részét sokan a mai napig a valaha készült legjobb magyar fejlesztésű játéknak tartanak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)