Hirdetés

Így festett volna a Spider-Man 4

|

Ha valóban elkészül a negyedik Pókember mozi, akkor egy ilyen játékot is kaptunk volna hozzá.

Hirdetés

Nyílt titok, hogy a Sam Raimi-féle Pókember-trilógia az eredeti tervek szerint folytatódott volna, a 2007-es harmadik epizód gyenge szereplése és negatív kritikái viszont arra késztették a Sony-t, hogy inkább rebootolja a hálószövő kalandjait. Így készülhetett el A csodálatos Pókember első része Andrew Garfield főszereplésével. A 2000-es években borítékolható volt, hogy szinte minden képregényes mozifilm kap egy videojáték-adaptációt is, ez pedig természetesen a Pókember 4 esetében sem lett volna másképp.

Nemrég pedig ki is derült, hogy nagyjából hogyan festett volna a Spider-Man 4 videojáték, illetve mik lettek volna az alapjai, hiszen abban a prototípusban, amit egy fejlesztői Wii konzolon találtak, még csak két eléggé üres pálya és pár alapfunkció volt elérhető. Az alábbi videóban megnézhetitek, hogyan is festett a hangsúlyozottan nagyon korai szakaszában járó Spider-Man 4 játék, amit a Eurocom fejlesztett. 

Érdekesség egyébként, hogy a szóban forgó Spider-Man 4-et az emulátorok Dead Space: Extractionként ismerik fel, szóval több mint valószínű, hogy az ugyancsak a Eurocom által készített, de valóban meg is jelent Wii-s Dead Space játék motorját használta a Spider-Man 4 is. 

Négy képet is tudunk nektek mutatni a játékról:

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)