Hirdetés

Zseniális, játékokból tanult trükkel jutott előre egy autóversenyző

|

Virtuálisan mindannyian csináltuk, valódi versenypályán viszont kevesen próbálják meg.

Hirdetés

Árkád versenyjátékokban kevésbé kell figyelnünk arra, hogy mindig az ideális íven haladjunk, vagy ügyesen bánjunk a gáz és fék adagolásával - ha az ellenfelek által kínált kihívást alacsonyra vesszük, a teljesítményre ható törést meg kikapcsoljuk, elég a gázba lépni és itt-ott egy kicsit szabályozni az irányt, meg kerülgetni a többieket azon a rövid szakaszon, amikor még veszélyt jelentenek.

Bizonyára közületek is sokan használták a falat kanyarodás-rásegítőnek, gyakran minimális sebességvesztés mellett lehetett haladni. Egy Nascar-versenyző kipróbálta, mi történik, ha ezt a valóságban alkalmazza.

Hirdetés

Abszolút bejött neki: Ross Chastain úgy kvalifikálta magát a bajnokságba, hogy a falra tapadva a tizedikről az ötödik helyre kúszott előre szélsebesen. Még jobb helyezést érhetett volna el, ha egy versenyzőtársa nem akadályozza a haladását.

Chastain a verseny után bevallotta, hogy tényleg egy játékból vette az ötletet: "Sokat játszottam Nascar 2005-öt GameCube-on gyerekkoromban, és ott bejött. Nem gondoltam volna, hogy a valóságban is működni fog." - mondta az NBC-nek. A mutatványt Fernando Alonso is méltatta, de reméljük, az F1-es pilóták nem fognak ilyet megpróbálni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)