Hirdetés

A Netflix szerint egy új sorozata lenyomta a Vajákot, de óvatosan kezeljük ezt a kijelentést

|

Mindig érdemes ilyenkor újra feleleveníteni a streamingszolgáltató saját nézettségmérési gyakorlatát.

Hirdetés

A bemutatója óta eltelt 28 nap alatt 82 millió háztartásban (mondhatni előfizetéssel) indították el a Netflix tavaly karácsonykor debütált A Bridgerton családját, ami a streamingszolgáltató szerint házi rekord sorozatos fronton.

Amikor a 2019 végén bemutatott Vajáknál is rekordot kiáltottak, akkor 28 nap alatt 76 millió háztartásról beszélhettünk. A Netflix szerint a sorozatnak 83 országban (pl. az USA-ban vagy az Egyesült Királyságban) sikerült az összesített napi top 10 első helyét megszereznie, de ahol a Netflix elérhető, ott mindenhol összejött legalább a top 10-be való bekerülés - kivéve Japánban.

Hirdetés

A Netflix nemrég 203,7 millió előfizetőt jelentett le, melynek fényében akár le is írhatjuk, hogy a felhasználók kb. 40%-a indította el A Bridgerton család valamely epizódját. Mint ismeretes, a streamingszolgáltató tavaly frissített saját nézettségmérési gyakorlatán, így ha adott sorozat bármely epizódjából az előfizető minimum két percet megnéz, az már számít. Ily módon például jelen sorok íróját is beleszámították ebbe a 82 millióba, aki mindössze az első epizódot leste meg a Julia Quinn-regényeket adaptáló kosztümös szériából.

A Bridgerton család közreműködői az alábbi videóval köszönték meg a sorozat iránti fokozott érdeklődést:

A sorozatnak nemrég hivatalosan is megrendelték a második évadát.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)